Antsa Rieppo
Well-known member
Mutta menithän silti uikkareissa ja uimalakki päässä salin puolelle, ettei nyt ihan kaikki mennyt pieleen?
Lyhyet kompressiotrikoot joilla olen monesti uinut.
Mutta menithän silti uikkareissa ja uimalakki päässä salin puolelle, ettei nyt ihan kaikki mennyt pieleen?
Osaatko muuten selittää miksi UKK kirjainyhdistelmän keskimmäinen Koo ja asuinkaupunginosasi ovat tismalleen samt nimet?
Olen. Muiden mielipiteet parhaista mahdollisista treenivaatteista ja välineistä on kärpäsen surinaa korvissani.Aika homoa, mutta se on ihan ok, jos on sinut itsensä kanssa :thumbup:
Olen. Muiden mielipiteet parhaista mahdollisista treenivaatteista ja välineistä on kärpäsen surinaa korvissani.
Tärkeintä on, että miesystävä tykkää. :ahem:![]()
Tuli sitten valmistuttua Kiipulasta. Oli viel tossa vähän aikaa sitten outo olo, kun mietti sitä asiaa niin, että tää tuleva talvi on eka sellanen kun ei oo tiedossa (vielä) töitä tai koulua. Jotenkin tyhjä olo. Tietty on kiva valmistua, mutta jotenkin myös outo olo.
Jos/kun aiotte viedä kynttilöitä haudoille, tarkistakaa kaiken varalta, että kynttilät ovat sydämellisiä. Olin tänään 'asiamiehenä' viemässä toisten hankkimia kynttilöitä ja sytytyshetkellä huomasin, että kynttilöistä puuttui sydämet. Oli pelkkä reikä. Reikä ei syttynyt. :nope:
Jos/kun aiotte viedä kynttilöitä haudoille, tarkistakaa kaiken varalta, että kynttilät ovat sydämellisiä. Olin tänään 'asiamiehenä' viemässä toisten hankkimia kynttilöitä ja sytytyshetkellä huomasin, että kynttilöistä puuttui sydämet. Oli pelkkä reikä. Reikä ei syttynyt. :nope:
Jos siellä oli käynnistysnappi pohjassa? Meillä on sellasia kynttilöitä.
Koskaan en veisi haudalle sähköllä toimivaa led-kynttilää.
Kui et? Se on nykyaikaa. Mulla on kämpässäkin nykyään sähkövalo.
1:07 eli tämän täytyy olla pilaa. Onhan?Ja mä shakkinyrkkeilyn.