Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla olis tämmönen:
Oliko Mannerheim uljas ja ihana Tampereen vapauttaja vai iljettävä valkolahtari?
Oikea vastaus: Tottakai vapauttaja, ja olipa hyvä että kaikki punaiset teloitettiin poks.

Hauskaa visaa!

:nope:

Oho! Melania aloitti Trumpin linjapuheen Puolassa. :eek!:

Ei saaplari, täytyykin heti poistua avoimelta paikalta. Kohta rytisöö.

Tuleekohan nuo huudot nauhalta vai livenä? Onko ne kannustusta vai ...? Ovat vain niin luonnottoman kuuloisia.

En olisi arvannut, jotta "Myyrä puhemiehenä"-niminen lastenkirja olisi kertonut pupujen hässimisestä ja itsemurha-aikeista, sekä näyttänyt mistä reiästä ne pikkupuput tulevat maailmaan.

En nyt järkyttynyt, eikä tenavakaan. En muista kyllä lastenkirjoja, missä opetettaisiin heti pettymysten tullen vetämään kärpässieniä, jotta kuolisi pois. Aiemmin lukemissani pennut vain ilmaantuvat ja synnytyskohtaukset on skipattu. Sentään ei pupun jäykkää penistä näytetty ennenkuin "kahdesta pupusta tuli yksi".

En nyt järkyttynyt, eikä tenavakaan. En muista kyllä lastenkirjoja, missä opetettaisiin heti pettymysten tullen vetämään kärpässieniä, jotta kuolisi pois. Aiemmin lukemissani pennut vain ilmaantuvat ja synnytyskohtaukset on skipattu. Sentään ei pupun jäykkää penistä näytetty ennenkuin "kahdesta pupusta tuli yksi".
Varmistava kyssäri. Siis liittyikö tuohon tapaukseen eli vain tekstit (toiselta kanavalta) olivat härskejä?

Mä tipuin kärryltä, että onko kyse siitä ohjelmasta vai siitä kirjasta. Väliäkö hällä.

En olisi arvannut, jotta "Myyrä puhemiehenä"-niminen lastenkirja olisi kertonut pupujen hässimisestä ja itsemurha-aikeista, sekä näyttänyt mistä reiästä ne pikkupuput tulevat maailmaan.

Nytkyllä suorinta tietä kirjastoon missä on cpt. Howdyn näköinen kirjastontäti.

Mä tipuin kärryltä, että onko kyse siitä ohjelmasta vai siitä kirjasta. Väliäkö hällä.
Käsitin, jotta kirjasta. Suluissa oleva oli Nomin hassuttelua.

Jos taas meinasikin telkkariohjelmaa, niin näytän Nomille mistä pikkupuput tulevat.