Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisi teipata kaaran katolle kymmenen palovaroitinta ulisemaan ja bilistellä sitten pääkatua edestakaisin leikkien paloautoa.

Muistaako väestörekisteri jotain mitä et itse muista?

Nyt kuulostaa mielenkiintoiselta eli mielikseltä.

En uskalla väistikseen ottaa yhteyttä. Selviäisi vielä pahimmassa tapauksessa, että kuka tällä nimimerkillä kirjoittaa.

Se muistaa esim. sukunimen muutokset joita on tehty hetkohta syntymän jälkeen. Mä voisin olla vaikkapa JayS. Tai se vois muistaa osoitteet, joissa olen asunut.

Isäukolle tuota kautta selvisi äitinsä kuoleman jälkeen, että hän on äitinsä kanssa ollu sota-aikaan lyhyen aikaa kirjoilla jossain itärajan pitäjässä jossa tuskin ovat koskaan käyneet. Ei oo selvinny mikä oli homman idea. Varmaan evakkotukien huijaaminen :frank:

Jos lähtisi ajelulle kokeilemaan onko maaseudulla tiet aurattu. Lunta on noin 40 senttiä. Onneksi ei kaikki tuoretta.

Täällä oli kylän päätiet eilen hirveessä kunnossa. Teitä ei ollut aurattu ja lumi petti renkaiden alla vieden autoa minne sattuu. Sekä naapuri että vaimo puhuivat että hyvä kun tiellä pysyi. Tiet oli sitten myöhään illalla aurattu höylällä. Hommia lienee ollut kalustolla niin, että pääsi tällainen tilanne päälle.

Veikkauksen joulukalenteriarvasta on jo paljastunut sen seitsemän lahjapakettisymbolia, eli enää yksi puuttuisi 5 000 euron voitosta. Jotenkin aavistan, miten tässä käy.

Riippuu siitä, kenen kuusen alla räkkylätukko aattoiltana köllöttelee :ahem:

Netflixissä on kaikki Sharktornadot, eikä kukaan ole kertonut mulle mitään. Aivan täydellistä!

Joulu on pelastettu! Äsken näin kun joulupukki käveli vankilan portista vapauteen.