Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
olen itseni hyväksynyt
sisäisesti sivistynyt
tavallinen vakosamettihousuinen mies

eiku

En usko mahtuvani uuniini, ja vaikka mahtuisinkin, olisi tuo 200 °C aivan liian kuumaa minulle, eli minulle tulisi aivan liian lämmin siellä ja epämukava olo ja ehkä hiki.

Sinun pitää sitten tyytyä laittamaan ainoastaan pääsi uuniisi ja mikäli sekään ei onnistu niin sinulla on joko pieni uuni tai valtava pää.

Tuli aktivoitua reilut pari vuotta opiskeluaikaa lyhentävä oikopolku. Eli eipä tarvitsekaan käydä höpöhöpö-kandivaihetta loppuun, vaan pääsee ihan oikeiden asioiden pariin.

Örfilin uudessa kotipaikassa ollaan vissiin savumerkkien varassa. Vasta luinkin jonkun kolumnin missä ylistettiin Pirkkalaa.

Ei taida paljon Kiinan presidenttiä formulakisat kiinnostaa, kun Kiinan kisojen aikana hengailee Trumpin luona. Toisen itäisen suurvallan pienpresidentti patsastelee aina ruudussa, kun Moskovassa kisataan.

Olkoot vaikka Novosibirskissä, kunhan pysyvät rajan takana, jos Venäjän kisat ovat.

Putinia ja öljysheikkejä lukuunottamatta kisoissa ei taidakkaan paljon valtion pääjehuja näkyä.

Laitoin gradun ensimmäisen version menemään ohjaajalle. Katsotaan, mitä sieltä tulee takaisin päin.