Albert Oil
Hippi ja juntti
ottelin
Ottelijat ei tervettä päivää nää.
ottelin
Olen keksinyt miten voi ansaita rahaa. Oli radio auki.Ottelijat ei tervettä päivää nää.
Kuulosta lupaavalta startupilta! Rahaa tulee kohta ovista ja ikkunoista. Kyl myö ainakin vitonen saadaan per nenä.Ulkoistetaan se twerkkaaminen esim. twerkkaajille ja kääritään itse vaan rahat päältä ja välistä ja missä sitä nyt pursuileekin.
Ja Antsa vois sponsoroida meille imurin, jolla me voidaan imuroida seteleitä suoraan kuluttajan povarista.
Lie 40 vuotta vienyt enimmät tehot. Pirunmoista ääntä piti ja oli kooltaan pirunmoinen möhkäle.
Ulkoistetaan se twerkkaaminen esim. twerkkaajille ja kääritään itse vaan rahat päältä ja välistä ja missä sitä nyt pursuileekin.
Kevään hässäkässä olin unohtanut maksaa yhden laskun. Äsken soittivat, että kun et ole sitä maksanut, ei sitä tarvitse maksaakaan. Hyvää kesää!
Jätin juuri posliinipönttöön jätöksen, jonka nimesin "Ruskeaksi Menneisyydeksi".
Mun pukamat ei vuoda vielä verta.Edessä Punainen Tulevaisuus?
Tarkoitan tietenkin että ne verirannut jöötissä on pukamista johtuvaa.
Postilaatikosta löytyi Veikkauksen julkaisema "99 syytä rakastaa raveja" -vihkonen. Mistä ne tietääkin, että kävin eilen raveissa!
En mä kyllä stalkkausreissuillani ole nähnyt kenenkään stalkkaavan Zoeta.