Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos joku haluaa ehdottomasti tuoda minulle pussillisen suolapähkinöitä juuri nyt, saa sen tehdä. Mutta pitäköön kiirettä, sillä tämä tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan.

Jos joku haluaa ehdottomasti tuoda minulle pussillisen suolapähkinöitä juuri nyt, saa sen tehdä. Mutta pitäköön kiirettä, sillä tämä tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan.

Pahoittelen, mulla on tässä käsillä vain maalaisperunalastuja,
eikä niitäkään ole enää montaa tähteellä.

kart-merisuolabalsamico-200x10000,e=png.jpg

Metaforana tuo sanonta pätee, mutta fyysisesti reaalimaailmassa ei.

Tarkastellaan vaikka polkupyörän rengasta: kun se on täynnä, siellä on ilmaa, mutta tyhjennäppä se, niin siellä ei ole sen jälkeen enää mitään toimitettavaa. Eli tarkkana nyt noiden metaforien kanssa.

Rupesin ensimmäistä kertaa tota sähkön kilpailutusjutskaa katsomaan. En sit kuitenkaan uskaltanu niille hämärille pikkufirmoille sieluain myydä vaan ostin pohjoista voimaa.

Jaaha, Oulun Energia lähetti ensimmäisen sähköenergialaskunsa, 2,5 kuukauden ajalta. Mutta eivät huoli rahaa vielä lain, liian pieni lasku. Tuosta tulis 2,98€ per kuukausi ja kotikylän firma nyhtää siirrosta 12,32€. Vois ostaa jonkun propellin ja viedä tuonne katolle, josko riittäisi.

Sähköpostiini tuli ilmaisen tissiklupin mainos. Lisäksi voitin loppuvuoden bensat Mammie Crichlowilta.

Mietin hetken lähteväni hotellin aulabaariin juomaan oluen Leo Kinnusen muistolle, mutta luotuani silmäyksen pöydällä olevien reseptilääkkeiden määrään, päätin siirtää sen toiseen päivään.

Ei tippa tapa, mutta lääkkeet siihen kannattaa syödä ohjeen mukaan loppuun saakka.

Mietin hetken lähteväni hotellin aulabaariin juomaan oluen Leo Kinnusen muistolle, mutta luotuani silmäyksen pöydällä olevien reseptilääkkeiden määrään, päätin siirtää sen toiseen päivään.
Lääkkeillä saa paremmat pöhnät.