Jaha. Se on ohranjyvän kautta Kajaaniin.
MORO!
Näkyy onnistuvan eri selaimilla uudelleen.![]()
Kyllä minä sain ihan hyvin äänestettyä niin Chromella, Operalla, IE:lllä, Mozillalla kuin Safarillakin.
Eräs blogini lukija ilmoitti kilpailuun minut Kingis-jäätelön kilpailuun, jossa on haussa Suomen suurisydämmisin. Enpä tiedä olenko tuota ansainnut, mutta olen kuitenkin jo kolmantena.
Käy siis äänestämässä niin voin voittaa 3000 euron stipendin! :ahem:
Hursti jäänyt jo 20 äänen päähän.![]()
Poistaa historiatiedot selaimesta, niin voi samalla selaimella äänestää vaikka tuhat kertaa.![]()
Poistaa historiatiedot selaimesta, niin voi samalla selaimella äänestää vaikka tuhat kertaa.![]()
Kyllähän toi sen verta hepposelta systeemiltä näyttää että hetkessä väsää jonkun botin mikä äänestää sata kertaa sekunnissa.
Jos Pietu tuon kolme tonnia voittaa, niin oletan tietysti, että hän maksaa ensi vuoden palvelinvuokran :frank:
Hei! Mulle kanssa palvelija!
Hei! Mulle kanssa palvelija!
Sä saat ottaa "Kingikseltä" oraaliin ja senkin omalla kustannuksella :thumbdown
En kuitenkaan kehoittais kokeilemaan, sillä jos ei nuo nyt aivan naulapäitä ole, niin eiköhän tuo tietäis melkoisen varmaa hylkäämistä.
Jospa treenaisisin vähän tietotekniikkaa ensin. Ja tyhmäähän sen botin olisi oikeasti niin paljon äänestää juuri tuosta syystä. Se oli nyt vaan sellanen esimerkki.
Sä se oot aina ilkee mulle!![]()