Makkonen
Guest
Viime lokakuussa tuli kolumbian reissulla tavattua pari muutakin satunnaista matkaajaa. Tänään pidetään möötte Helsingissä näiden kavereiden kanssa. Taivas varjele mitä siitä tulee! :alppu:
Viimeksi muokattu:
Viime lokakuussa tuli kolumbian reissulla tavattua pari muutakin sattunnaista matkaajaa. Tänään pidetään möötte Helsingissä näiden kavereiden kanssa. Taivas varjele mitä siitä tulee! :alppu:![]()
Tarkoitatko joitain trooppisia tauteja?
Kokkeli bailu meininki?
Imeny jotain troijalaisia ihna kiitettävästi kone tässä nyt. [/QUOTE.
Luulis kunnon komukankin ymmärtävän kreikkalaisten olevan ihan holtitonta poppoota. 'Ei kannata niitä päästää millään tavalla tykö.
Tuosta mulla ei ole aavistustakaan, mutta voisi olla milenkiinotinen kokeilu lähettää Mosse isokädelle viikonlopuksi päivähoitoon tai sitten isokäsi mosselle.Mitä Iisalmesta löytyy mitä ei ole lähimarketissa?
Sitä pitäis muulta porukalta kysyä, käyvät he Iisalmen lisäksi joskus ostoksilla myös Joensuussa kun kuulemma Kuopiosta ei ihan kaikkea löydy.Mitä Iisalmesta löytyy mitä ei ole lähimarketissa?
Luulis kunnon komukankin ymmärtävän kreikkalaisten olevan ihan holtitonta poppoota. 'Ei kannata niitä päästää millään tavalla tykö.
Kerroin jo.Tuosta mulla ei ole aavistustakaan.
Ovatkin tulleet naamioituneina joksikin muuksi.
Kerroin jo.
Et sitten vissiin lukenut ylempää, mut samapa tuo eihän minun kirjoituksia voi ymmärtää. Tämä ymmärretty taas kerran.Huomattavasti mielenkiintoisempaa ja informatiivisempaa olisi kertoa mistä asioista sulla olisi edes aavistus.
Arvelen niiden naamioituneen kuubalaisiksi, pohjois-korealaisiksi tai venezualailaksi, koska olet ne päästänyta. Toki vanhasta muistista olet venäläisiäkin voinut päästää.
Sitä on alotettu jo aamusta.
Lopuksi anoin kolmitasoisen ohjeen tässä jörjestyksessä a) kerro (netti)poliisille b) isälle c) jos et kumpaakaan aiempaa uskalla, kerro mehelle.
Mitä Iisalmesta löytyy mitä ei ole lähimarketissa?