Huomenta kaikki kultsipuppelit.
Ennen vaiko jälkeen aidan läpiajon?
Olettaisin, että ennen, koska näin molemmat.
Oliko muuten loma- vaiko duunimatka?
Tästäkin muuten uutisoitiin siellä ollessani. Pitäis löytyä vielä tosta uutisesta paperikopiokin jostain matkatavaroiden joukosta.
Video on katsomisen arvoinen![]()
Vihkisormus jäi valtamereen uintireissulla, olis pitänyt käydä syöttämässä vasen nimetön jollekin tiikerihaille ;-) No onneks vaimo ei ollut moksiskaan, saipahan hänkin sitten uuden sormuksen..
Enpäs oikein saanut kaverin puheesta tolkkua.
Kundi on kolme viikkoa yksin toisella puolella maapalloa "työmatkalla" ja tulee takaisin himaan ilman vihkisormusta ja vaimo uskoo laakista, että se hukkui uintireissulla? Narraat, eihän tommosta vaimoa olekaan :eek!::nope:
Mä olin kyllä naisseurassa sillä hetkellä (lapsensakin oli paikalla).. Kyseinen nainen oli meidän naapurina täällä Suomessa muutama vuosi sitten perheineen, mutta eron tullen muutti lapsineen takaisin Australiaan. Hän oli enemmän vaimon "mammakavereita" tuohon aikaan, mutta hyvänpäiväntuttuja mullekin silloin. Nyt mä oon sitten nähnyt häntä enämpi kuin vaimo.
Itte muuten jätän uimaan mennessä suosiolla sormuksen veke, jopa uima-altaalla, josta sen vielä helpohkosti löytäyis, sen verran siinä on liikkumavaraa, että helposti putoais.
Mä en ole edes hankkinut sormusta lain, niin ei pääse hukkumaan. :ahem:
Itte muuten jätän uimaan mennessä suosiolla sormuksen veke, jopa uima-altaalla, josta sen vielä helpohkosti löytäyis, sen verran siinä on liikkumavaraa, että helposti putoais.
Selvispä sitten vaimollekin se, että kyseessä oli valkokultaiset sormukset. Muistan kyllä elävästi, että sormuksia hankkiessa sovittiin valkokullasta ja sellaiset hankittiin, mutta vaimo oli sitten päätynyt sellaiseen käsitykseen, että ne olis olleet hopeiset. Netistä löytyi noi arvometallien leimausmerkinnät ja niitä verrattiin omiin sormuksiin, niin uskoi viimein![]()