Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

2r7wx85.jpg

On kyllä kevyesti komein kiukaan yläpuolinen seinä mitä oon konsanaan nähnyt.

Pitäis olla pakollinen joka saunassa.

Huomasin just, että känny jäi työpaikalle. Pakko kai se on lähteä hakemaan, vaikka iltapäivänokoset olivat erääntymäisillään. :dunno:

Kyllä oli osuvasti luettu järjestyksessä tapahtumia ja sattumia ja sen jälkeen ruokajuttu :D

Joopa joo...

Vitsi kun on pää kipee... Mut oli täs päivässä tasan yks hauska juttu, me löydettii matikantunnilla 52 es-tölkkii. Muuten on taas menny mollauksien kuuntelussa tää ilta. Kiva...

Vitsi kun on pää kipee... Mut oli täs päivässä tasan yks hauska juttu, me löydettii matikantunnilla 52 es-tölkkii. Muuten on taas menny mollauksien kuuntelussa tää ilta. Kiva...

Siis mitä vittua? Miten matikan tunnilla voi löytää ES tölkkejä? Kyllä mä tiedän, että nuoret noita vetää, mutta että niitä käytetään myös opetuksessa on uusi juttu mulle.

Helppo keino saada lasten huomio matikantunnilla kun tylsän helmitaulun sijaan käyttää energiajuomatölkkejä.

Ja siitähän saa hyviä vähennyslaskuesimerkkejä. "Pöydällä on 52 täyttä ES tölkkiä, opettaja juo niistä 7. Montako tölkkiä jää jäljelle? Tietysti 52, koska eihän tölkkien määrä vähene."

Huomenta!

- Miksi itket pikkuveli?
-Kun minulla ei ole kesälomaa.
-Miten niin ei muka ole?
-Kun en ole vielä koulussa.
Selkeästi tuleva forumisti kyseessä.

Eve Mantu ja Olga K on pilannu lopullisesti mun radion kuuntelun. :frown: