Eikös se ollu Mosse? :doubtful:
Joku Middle Aged Men In Lycras. Eli M.O.S.S.E.
Eikös se ollu Mosse? :doubtful:
Eipä sillä näytä olevan lycroista tietoakaan...ainakaan kuvassa.
Hitto vie. Poikkesin matkalla asiakkaalta takaisin toimistolle kaupasa ostamassa jäätelöä kun koin hämmentävän hetken.
Tuli tutun oloinen tyyppi vastaan, mietin että mistä voin tuntea. Kun kävelin ohi, moikkasi tyyppi vielä. Moikkasin toki kohteliaasti takaisin, ja nyt oon kelaillut kaikki mahdolliset paikat mistä voin sen tuntea. Ärsyttää.![]()
Hitto vie. Poikkesin matkalla asiakkaalta takaisin toimistolle kaupasa ostamassa jäätelöä kun koin hämmentävän hetken.
Tuli tutun oloinen tyyppi vastaan, mietin että mistä voin tuntea. Kun kävelin ohi, moikkasi tyyppi vielä. Moikkasin toki kohteliaasti takaisin, ja nyt oon kelaillut kaikki mahdolliset paikat mistä voin sen tuntea. Ärsyttää.![]()
Näyttikö avattareni näköiseltä hahmolta?
FW08 sanoi:Oliks se tää?
Luulen itseasiassa, että se oli intistä tuttu tyyppi. Muistelen, että meillä saattoi olla about tuonnäköinen kirjuri.
Siis tuon postaamani kuvan näköinen?
Kova on Suomen puolustusvoimien varustelu jos kirjureillakin on tuollaiset..?
Kävin just vessassa 'sorvaamassa'.
Mitenköhän jampsteri olis vastannut kahvittelukuhtuun?![]()
Samaa naureskelin just ittekkin![]()
- Mites olis kuppi kaffeeta?
- Kiitti, maistuis. Mun nimi on muuten Wolfgang.
Kysessä olisi siis klassinen, "portsari herätti väärän miehen" -tapaus.
Maanantaina hieman vastaava tilanne, mutta vielä hämmentävämpi. Leikkasin aamupäivällä pensasaitaa ja seisoin korkealla tikkaiden päässä, kun talon kulman takaa kadulta moikkas vaimon duunikaveri... *cut*
- - -
*uncut*
...vaan perhetuttu ja kamu, jonka kanssa olen ollut paljonkin tekemisissä, joten ei pitäis ulkonänköön suhteen olla epäselvyyksiä, mutta ehkä mä sitten vaan olin pensasleikkurin ansiosta jonkunlaisessa Teksasin moottorisahamurhaaja-ekstaasissa ja kärsin hallusinaatioista :doubtful: