Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Eilen nautin kolme kappaletta näitä:
Karhu_I_Tumma_2_8pros_33cl.jpg

Ja voin suositella jos ykköstä tekee mieli. Tummaksi olueksi tuota ei voi sen sijaan sanoa kuin värin perusteella, maku taasen on lähempänä kolmoslageria kuin monella vaalealla ykköslagerilla.

5/5.

Viimeaikaisia tapahtumia:
- ajoin lossilla
- rekisteröidyin Facebookiin
- kättelin Heikki Turusta
- pinosin polttopuita
- kävin uimassa
- olen äimistellyt pihakuusen kasvuvauhtia

Tämmöiset listaukset viimeiaikaisista elämän kohokohdista tekevät jollain tapaa hyvälle tuulella ja olon turvalliseksi. Täytyy arvostaa.

Olen tehnyt 2:aksi viikkoa mm. maradonan mainitsemia asioita, Heikki-kättelyä lukuunottamatta, joten nyt tähän alle referoikoon joku ystävällinen tai kusenkatkera sielu viimeisten 384:n tunnin tapahtumat täällä näin. Kiitos.

Taannoin moottoripyörälläin ensikertaa ajaessa ihmettelin miksikä satanen tuntuu näinkin kovalta haipakalta kunnes totesin että ei, tässä ei ole kilometrimittari.

:D

Kerran reissu tyssäsi kaveriporukassa Nousiaisen nesteelle, kun kaverilta Chevy Vanin lainannuy kuski ei ollut tullut ajatelleeksi onko trippimittari kilometreinä tai maileina.

Ylimääräistähän ei tankkiin laiteta.

Onneksi siinä Nousiaisten Nesteellä on Hesburger, niin ette sentään nääntyneet nälkään.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota kirjoitusasua, koska eihän niitä Nousiaisia ole kuin yksi.

Siinä oli just aamupalat syöty silloin, mutta kynsiä meni ennen kuin lähti Vani liikkeelle.

Haa

En ole koskaan ymmärtänyt tuota kirjoitusasua, koska eihän niitä Nousiaisia ole kuin yksi.

Jep, nuo ovat niitä rajatapauksia, kuten myös videot. Mulla ei ole koskaan ollut videoita, vaan video. Ja kuvanauhuristahan puhun/kirjoitan. Stereot ovat siiten jo hankalampi tapaus. Monikkomuotohan perustuu kahteen kanavaan/kaiuttimeen. Sitäpä käytän. Monikkoa.

Ja katson kiikarilla, en kiikareilla.

Mutta mennäkö Läyliäiseen vai Läyliäisiin? Tai Hanhiseen/Hanhisiin?

Pollin paikka? Tehkää joku. Minen jaksa. Tsupin aika.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.