Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Huhhuh. Pakko lähtee haukkaan happea ja ruokaostoksille. Helvetin jännää oli ja miten vittu mä oon tossa kisan aikana kirjottanu vielä kolmisen sivua aika jäntevää tekstiä?!? Ei aavistustakaan.

Jaa. Mullahan alko pyykkivuoro lähes puol tuntia sitten.

Meinaspa mennä kokonaan ohi kun oli parempaa tekemistä. :alppu: :thumbup:

Olin tossa Tampereella heilumassa iltapäivän.
Nyt vasta hogasin, että Käikkönen on pärjänny kohtuullisesti siellä jossain autoilukilpailussa aavikolla tms. hiekkamyrskyssä.

Ihan hyvä juttu! :thumbup:

Tässä gp-voiton juhlinnan ja pikkujoulukrapulakaljoittelun lomassa on noussut esiin suunnitelma "asioita jotka pitää tehdä ennen veivin heittoa" -listalta.

En ole ollut GP:ssä paikan päällä ja tällä kaudella olisi vielä yksi tsäänssi johon saa lippujakin -> Sao Pauloon kolmen viikon päästä jos vaan töistä irtoaa vapaata.

Tässä gp-voiton juhlinnan ja pikkujoulukrapulakaljoittelun lomassa on noussut esiin suunnitelma "asioita jotka pitää tehdä ennen veivin heittoa" -listalta.

En ole ollut GP:ssä paikan päällä ja tällä kaudella olisi vielä yksi tsäänssi johon saa lippujakin -> Sao Pauloon kolmen viikon päästä jos vaan töistä irtoaa vapaata.

Nostan hattua extemporelle ajatukselle. Ja toivon sen vaikuttavan yhä yhtä hyvältä idealta huomenna selvinkinpäin.

Nostan hattua extemporelle ajatukselle. Ja toivon sen vaikuttavan yhä yhtä hyvältä idealta huomenna selvinkinpäin.
Toivottavasti ainakaan realiteetit ei hypi heti silmille pomon Ei onnistu! -sanojen muodossa..

Status
Ei avoinna uusille viesteille.