Siis omaa, naapurin voi taas kärsiä.
Lopeta sitten naapurien paneminen.
Siis omaa, naapurin voi taas kärsiä.
Panemalla vois kuulemma parantaa unen laatua.
Käydään 8. kissa meille.
Mulla ei oo ollu näin lyhyitä hiuksia esikoulun jälkeen, kriisiydyn. Kaikki kampaamossa olleet huudahti kauhusta, ku kampaaja vaan nappas mun hiukset kouraansa ja napsas yli puolet pois.
Kyseessä oli siis ilmainen leikkaus ja väri, jos antaa kampaajalle täysin vapaat kädet. Menin jonoon klo 16:15, tapahtuma alko 18:00, pääsin kampaamoon sisään 20:45, kampaamotuoliin 0:30 ja kotiin 2:30. Kaveri oli tullu jonoon varttia myöhemmin, pääs sisään puoleltaöin ja fleda oli valmis 5:45.
HÄHÄ!
Mulla seisoo tossa foorumin yläreunassa mainosbanneri, jossa on SUURIN NUMEROIN 107
Nyt on ollu mainostaja ns. HEREILLÄ! :thumbup: :ahem:
Laitanpa tähän vielä screenshotin, ettei mene pelkkien puheiden varassa tämä!
![]()
![]()
Mulla ei oo ollu näin lyhyitä hiuksia esikoulun jälkeen, kriisiydyn. Kaikki kampaamossa olleet huudahti kauhusta, ku kampaaja vaan nappas mun hiukset kouraansa ja napsas yli puolet pois.
Kyseessä oli siis ilmainen leikkaus ja väri, jos antaa kampaajalle täysin vapaat kädet. Menin jonoon klo 16:15, tapahtuma alko 18:00, pääsin kampaamoon sisään 20:45, kampaamotuoliin 0:30 ja kotiin 2:30. Kaveri oli tullu jonoon varttia myöhemmin, pääs sisään puoleltaöin ja fleda oli valmis 5:45.
Ei huonot. Edelleenkään et itse uskaltaisi tuohon leikkiin.![]()
Sama. Tosin partani on pidempi kuin mun hiukset, että sikäli muutenkin hiukka what-if -skenaario.Ei huonot. Edelleenkään en itse uskaltaisi tuohon leikkiin.![]()
Ihan hyvin. Ei käytykään. Läppäisi nenän ja käden auki, niin ei nyt oikein...Miten teillä noinniinkuin muuten menee?
Teillä on aika huono luotto hiustenleikkaajien ammattitaitoon.
Eihän tuosta edes huomaa eroa? Sama leikattu otsatukka.Mulla ei oo ollu näin lyhyitä hiuksia esikoulun jälkeen, kriisiydyn.
Eikus vaatimaan rahoja takaisin.Eihän tuosta edes huomaa eroa? Sama leikattu otsatukka.
Eihän tuosta edes huomaa eroa? Sama leikattu otsatukka.