Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vittu että on koko päivä mennyt hukkaan... mitään en ole saanut aikaiseksi. En edes ole vastannut markojiin visaan... Onneksi otin töistä vapaata. No sen siitä saa kun deadline on vasta 25 tunnin päästä. Eihän nyt vielä voi mitään saada aikaiseksi.

Kolmen tunnin kohdalla alkaa tapahtua. Sen jälkeen ehtii tempon, palauttavan kahvirastin ja loppukirin lähetä -klikkauksineen.

Vituttaa olla näinkin viisas, että tajuaa oman typeryytensä. Ennemmin voisin olla sen verran tyhmä etten tajuaisi olevani idiootti. Kumminkaan niin viisas ei voi olla etteikö olisi silti typerä.

Vittu että on koko päivä mennyt hukkaan

Itse olen onneksi ollut hyödyksi koko viikon. 60 miestyötuntia käytetty pienen hallinosan eristämiseen lämpimämmäksi. Yksi aste saatiin sisälämpötilaa nostettua \o/

Itse olen onneksi ollut hyödyksi koko viikon. 60 miestyötuntia käytetty pienen hallinosan eristämiseen lämpimämmäksi. Yksi aste saatiin sisälämpötilaa nostettua \o/
Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:

Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:
Tarttee selvästi jotain miestyötunteja, joiden seurauksena ilmapiiri suorastaan jäätyy.

Paranemisia.

Aijai hukkalämpöä, Olga pitää kytkeä valtakunnanverkkoon. Meinaan, että paranemisia! Itse olin viime viikon alussa saikulla flunssan takia ja työkaveri 2 viikkoa sitten, molemmilla taas kurkku kipeä ja nenä tukossa. Pari-kolme päivää kerkesin olemaan terveenä.

Kiitoksia. Enää +38.0°C jäljellä. :dunno: Ei siis huomennakaan töihin.

Voi saatana että soitti eno päissään äsken. Oli ihan änkyräpäissään ja änkyräpäällä, jota ei oo ikinä aikasemmin ollu. Pikkasen pisti jopa huolestumaan. No, pitänee aamulla herättää. Että alahan painua rankamettään että siellä se helepottaa. :D