Vittu että on koko päivä mennyt hukkaan... mitään en ole saanut aikaiseksi. En edes ole vastannut markojiin visaan... Onneksi otin töistä vapaata. No sen siitä saa kun deadline on vasta 25 tunnin päästä. Eihän nyt vielä voi mitään saada aikaiseksi.
Vittu että on koko päivä mennyt hukkaan
Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:Itse olen onneksi ollut hyödyksi koko viikon. 60 miestyötuntia käytetty pienen hallinosan eristämiseen lämpimämmäksi. Yksi aste saatiin sisälämpötilaa nostettua \o/
Tarttee selvästi jotain miestyötunteja, joiden seurauksena ilmapiiri suorastaan jäätyy.Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:
Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:
Minulla nousi sisälämpötila kahdella asteella ilman ensimmäistäkään miestyötuntia. Kun saisi vaan takaisin normaaliksi, :dunno:
Golf katsastettu. Ei huomautettavaa.
Katsastusinssi ei varmaan ollut niitä miehiä, eikä kokeillut.Eikö edes VAIHDEKEPPI TÄRÄJÄNNY?
Eikö edes VAIHDEKEPPI TÄRÄJÄNNY?
Olgikselle voimajaxuja tms. whatever. Niitä juttuja kuiteski.
Eikö edes VAIHDEKEPPI TÄRÄJÄNNY?
Irroitin sen varmuuden vuoksi ennen katastusta, 'ettei vaan tule sanomista'.