En onnistu löytämään Finnlinesin sivulta paikkaa, johon voisi Hki-Travemunde-varauksen yhteydessä onnistuneesti syöttää Autoliiton jäsenyyden ja jäsennumeron. Löydän kyllä paikan, jossa ne ilmeisesti on tarkoitus syöttää (Heti varauksen ekalla sivulla, jossa valitaan henkilömäärät, auto yms) MUTTA KUN EI NIIHIN PÄÄSE SYÖTTÄMÄÄN MITÄÄN!! :frank:
Keksiikö joku, miten se jäsennumero on tarkoitus tuonne syöttää?
Mä kysyisin esim. F1-forumin vapaalta. Sieltä saa mahtavia neuvoja kaikkiin köyhäilyhommiin.
Maanantai alkoi sitten mukavasti sillä että pitää selvittää asioita, jotka jonkun olisi pitänyt hoitaa jo aikoja sitten.
Minäkin olin ihan toinen mies vielä pari viikkoa sitten.
Heehheehee.
Torstai-iltaan mennessä pitäis olla viis sivua tekstiä (ruotsiksi) valmiina. Tällä hetkellä sitä on valmiina kolme riviä. Ihan hyvinhän tässä on vielä aikaa.
:wall:
Onks se joku tekstin käännöstehtävä vai miksi hitossa annetaan jokin vähimmäissivumäärä?
Nii Runkström on mennyt ruotsinkieliseen kouluun ja valittaa nyt alituiseen siitä, että ruotsinkielisessä koulussa tehdään tehtäviä ruotsiksi? Vahvaa osaamista.
Se on ihan perus äidinkielen "tieteellinen" essee. Paitsi etten minä sitä kirjoita äidinkielelläni.
Luen jatkuvasti, siis ihan koko ajan, F1-puolella sijaitsevan ketjun Moottorirakastelu. Debbie Does Dildo.
Luen jatkuvasti, siis ihan koko ajan, F1-puolella sijaitsevan ketjun Moottorirakastelu. Debbie Does Dildo.
Tämä ei vissiin ole meidän muiden syy?
Se on ihan perus äidinkielen "tieteellinen" essee. Paitsi etten minä sitä kirjoita äidinkielelläni.