Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saatanan saatana.

Perjantaina joutuu töitten jälkeen setvimään yhdistyksen taloussotkuja viimeisen vuosikymmenen ajalta. Jyväskylän KKWCS-kisa lauantaina päivällä estää muun kuin vitutuksen nousun perjantaina. Ehkä radalla saa sitten kunnon kiukun päälle...

Jos tänään vilahtelee pääkaupunkiseudulla sellanen putkitukkainen kirmailija, niin se olen mä. Ainaskin näääääin monessa paikassa pitää käydä hoitelemassa ns. "asioita". Koko päiväksi ravaamista.
Ja onpa älykästä laittaa heti aamusta vatsa sekaisin liialla kahvilla.

Jaaha, no nyt on kärpänkin postaukset liibalaabaa

*matxi iggeen*

Jos tänään vilahtelee pääkaupunkiseudulla sellanen putkitukkainen kirmailija, niin se olen mä. Ainaskin näääääin monessa paikassa pitää käydä hoitelemassa ns. "asioita". Koko päiväksi ravaamista.
Tuu käymään Vantaalla. Tää o hiano mesta.

Luin, että pitkätukkainen kirjailija. Petyin. Meinaakko renkaita käydä potkimassa tällä reissulla?

ÄHHÄHÄ! Vähänks jekkuhomma hei! Vaikken edes tarkoittanut jekuttaa vaan juhlistaa taulukon kärkipaikkaa.