Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun entinen työkaveri ja herutus tuli tänään takas facebookiin kahden vuoden tauon jälkeen ja juteltiin hiukan. Se on muuttamassa parin viikon päästä Bostoniin ja sano et mun pitäis muuttaa sinne ja mennä sen kanssa naimisiin. Onneks se sano sen fabon chatissa eikä skypessä, muuten ois ollu ES näytöllä :frank:

Kävinpä pistämässä valot kuntosaliin päälle ja jolkotin tunnin matolla.

Eilen Poliiseista tuli tämä hahmo mieleen, kun samannäköisessa posetuksessa pummasi kyytiä poliiseilta päästäkseen jonnekin rantaan. Tosin ei voinut olla sama henkilö, kun poliisit sanoivat jotta tilaa vaan taksin, mikä tekee jotain 15e, johon blurrattu hahmo vastasi "näytänkö minä joltain rahamieheltä?"

Alkoi tehdä mieli porilaista.
Selvästi jo ottamassa kiinni.
pesolaNet.jpg

...mutta onhan noita vaihtoehtojakin.
1288332908448.jpg

Beyonce Knowles lähetti sähköpostia. Jostain syystä roskapostien sekaan joutunut. En kuitenkaan katsonut linkkejä, kun enhän minä ukkomies nyt pilukuvistaan välitä, niin roskakoriin pistin:frown:

Nonni! Oltuani vasta viikon kipeänä pääsin tapaamaan jo oikeaa lääkäriä, joka kirjoitti reseptin ihan oikeita lääkkeitä varten. :thumbup:

Grönholmin olis kannattanut tehdä paluu nyttenkun Loeb lopettaa. Pari mestaruutta olis vielä kerennyt voittamaan.

Ei ole kuntaliitokset hyvä juttu, ei.

Meni sitten Oulukin Turun ohi. Ihan asukaslukua tarkoitan...

Pieni tietoisku vain.

Kuka postasi mielestään hyvän postauksen tässä pari päivää takaperin? Piti laittaa vuoden kommentteihin, mut ei ollu vielä perustettu. Nyt on jo unohtunut. Olisko ollu Haudi tai Pyrde. Paljastakaa itsenne! Tulkaa postauksininne kaapista! Ylös, ulos ja penkille!

Kuka postasi mielestään hyvän postauksen tässä pari päivää takaperin? Piti laittaa vuoden kommentteihin, mut ei ollu vielä perustettu. Nyt on jo unohtunut. Olisko ollu Haudi tai Pyrde. Paljastakaa itsenne! Tulkaa postauksininne kaapista! Ylös, ulos ja penkille!

Kurskin jutut on ainakin tosi hauskoja.