Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hobbitti, matka sinne ja takaisin?

Matti Ijäksen Kaikella rakkaudella. No joo. Odotin enemmän. Lopputeksteistä luin, että neljä käsikirjoittajaa ja se hieman näkyikin. Hajanaista siis. Mutta hyvää kotimaista elokuvaa, joka lopussa nivoutui puoliluontevasti yhteen. Avoin loppu myös toimi. Ja ijäsmäisen hyvää henkilöohjausta ja kokonaisuuten ohjaajan takuutyötä, mutta ei parhaimpiensa veroinen.

Haa

Ijäksen ohjaama ja mm. Eskojen, Hukkanen, Pesonen sekä Nikkari näyttelemä Painija on varsin hieno valtavirrasta poikkeava tv-elokuva. Suosittelen. Varsikin E. Hukkanen tekee todella hienon roolityön.

Yritin ottaa torkkuja ennen SupaBowlia, mutta eihän siitä mitään tullut. No nyt sitten seurataan(kuunnellaan) alkuhöpinöitä venäjän kielisestä striimistä.

Yritin ottaa torkkuja ennen SupaBowlia, mutta eihän siitä mitään tullut. No nyt sitten seurataan(kuunnellaan) alkuhöpinöitä venäjän kielisestä striimistä.

Sinulla ei ilmeisesti ole televisiota, kun katsot Super Bowlin netin kautta, vaikka se näkyisi Nelonen Pro 1 ja Nelonen Pro 2 kanavilta ilmaisena lähetyksenä kaikille.

Hyvin näkyy Yle Areena täälläkin suomalaisen proxyn kautta :)

Mulla pyörii Suomessa CCproxy yhdellä koneella ja hyvin futaa läppäristä=>HDMI=>Telkkari.

Eli ainakaan vielä ei ole tarvinnut turvautua Plan B:hen eli SSH-tunneliin Kapsin kautta. :)

HMA Pro on sitten se Plan C, mutta siihen tuskin joudun turvautumaan. :)

Hyvin näkyy Yle Areena täälläkin suomalaisen proxyn kautta :)

Mulla pyörii Suomessa CCproxy yhdellä koneella ja hyvin futaa läppäristä=>HDMI=>Telkkari.

Eli ainakaan vielä ei ole tarvinnut turvautua Plan B:hen eli SSH-tunneliin Kapsin kautta. :)

HMA Pro on sitten se Plan C, mutta siihen tuskin joudun turvautumaan. :)

Hyvä hyvä.

Hitto että Lauri Karhubaara on huonossa kunnossa.. Milloihan tajuavat vetää tyypin pois ruudusta. Ei uskois että on 55v. Vaikuttaa yli 60 vuotiaalta.

Satuin vahingossa vilkaisemaan MTV3:n kanavalta Top Gearin. Kyllä siinä huumori kukki kivasti, kun ne äijät ajelivat vanhan ajan urheiluautoilla.
Itse olen vilkaissut vain yhden jakson, ihan ok tais olla.