Rentta
Well-known member
Tekaisin iltapuhteena 17 runebergerin torttua.
Kusetat vaan... sulle iski kuitenkin ripuli ja ihan eri tortut tuotit
Tekaisin iltapuhteena 17 runebergerin torttua.
En ole Mosse.
Onhan se aivan kauheaa, että ihmisistä tulee täysi-ikäisiä. Voi kun ne rautaiset Suuret Ikäluokat olisivat pysyneet ikuisesti kolmekymppisinä.
Viestini vitsi olikin siinä, että kuulun k.o. ikäluokkaan. Pieni (ja joskus vähän suurempikin) itsesarkasmi on aina paikallaan.
Pukeudut siis sarkaan?
Norjalainen.Musiikkia en juuri harrasta mutta tuo on epäluotettavien muistikuvien mukaan Tanskalainen musiikkiyhtye.
Sitähän sä kysyit.
Norjalainen.
Täällä ollaan sentään ajan tasalla :ahem:Norjalainen.
Pukeudut siis sarkaan?
Näinhän tuossa sanottiin, että tämä Diskokriminaali pukeutuu ihan itse sarkaan.
Joka viitaa siihen, että kyseessä ei ole ylettömään huikentelevaisuuteen taipuvainen henkilö. Sellaiset pukeututtaisivat itsensä palvelijoilla sarkaan.
Ei taida itse saada muutettua. Antti ja vissiin mahdollisesti copteri voi nimimerkinmuunnoksen tehdä. Siis muille(kin) kuin itselleen. Eikös tuo nimimerkkisi loppuosa nantti muuten ole Mummo Ankan lehmän/härän nimi? Jotain muistikuvaa moisesta on mulla jostain 70-luvun lopun tai 80-luvun alun Aku Ankasta.p.s. Diskokriminaali olis ollut yli 9000 kertaa parempi nick kuin tämä. Mutta eihän mulla ole käryäkään siitä, mistä sitä nimeä vaihdetaan. Toivottavasti ei käryä jatkossakaan. (Palokunta jää ilman töitä, mutta jääkööt.)