AJ
Well-known member
Kotihomeopaatin lääkekaappi:
Home(o)patia, kuten tiedät, on tieteen vääräksi osoittama uskomushoito. Tämä harhaoppi perustuu ajatukseen vaikuttavan aineen laimentamisesta niin paljon, että lopulta ainetta ei enää ole jäljellä, vaan pelkästään sen ajateltu vaikutus.:alppu: Eli ensin otetaan lääkeaine, laimennetaan niin, että lopputuotteessa on enää pelkkää vettä. Vedestä vain on vaikea tehdä pilleriä, joten siihen tarvitaan sidosaine, esimerkiksi sokeri. Lopuksi "lääke" nautitaan veden kera.
Kävin Särkänniemessä pitkästä aikaa ja alamäkee on paikka menny. Ei saa enää Coca-Colaa vaan jotain Olvin kura-colaa, join sitten olutta. Kukahan aasi on päätöksen tehny, no oli kuka hyvänsä, niin ruaskia pitäis.
Kävin Särkänniemessä pitkästä aikaa ja alamäkee on paikka menny. Ei saa enää Coca-Colaa vaan jotain Olvin kura-colaa, join sitten olutta. Kukahan aasi on päätöksen tehny, no oli kuka hyvänsä, niin ruaskia pitäis.
Ja jäätelökin on pelkkää Minettiä.
Ja jäätelökin on pelkkää Minettiä.
Minä se olin.
Mitä vikaa Minetissä?
Kyllä ihan rehti munan lutkutus vois olla toimivampi setti.
Laktoosittomia jätskivaihtoehtoja ei Minetillä ymmärtääkseni ole.
Äläs nyt kuule! Mekapeipi ei tykkää, jos vieraat naiset ruoskii sua.
Eikö? Muistan jossain myyntipisteessään nähneeni mutta olen saattanut nähdä omianikin kyllä.
Kelle on kelle ei.... HS:n jutusta:
Syreenin FB-sivulla hänen kaverinsa myös toteaa, että köyhyysrajalla mies elelee, kun osa jutun lukeneista pohtii, onko tuloja vääristelty alaspäin esimerkiksi verottajan pelossa.HS sanoi:Syreeni kertoo tekevänsä vähintään kuusituntisia, joskus 12-tuntisia vuoroja kuutena päivänä viikossa. Toisinaan tuntipalkka jää alle euroon. Seksitreffipalvelu tienaa Syreenin viestittelyllä tuhansia euroja kuukaudessa.
IS sanoi:Juttua muokattu kello 20.42: Korjattu Syreenin entinen ammatti tietokanta-asiantuntijaksi ja lisätty maininta siitä, ettei Syreeni enää työskentele nettipalvelussa. Aiemmin jutussa luki, että nettideittailulla tienaisi suuria summia. Syreeni kertoi kuitenkin HS:n jutussa, että hän tienasi nettideittailulla pikkuisen taskurahaa.
Kyllä mä suosittelisin sitä munan lutkutusta.
Kyllä mä suosittelisin sitä munan lutkutusta.