Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Snadisti vituttaa. Tekisi mieli lähteä bisselle jonkun kaverin kanssa.
Soitin/viestitin kaikille (no okei, molemmille) kavereille. Eivät lähteneet.
Kai sitä sitten yksin lähikuppilaan.

Snadisti vituttaa. Tekisi mieli lähteä bisselle jonkun kaverin kanssa.
Soitin/viestitin kaikille (no okei, molemmille) kavereille. Eivät lähteneet.
Kai sitä sitten yksin lähikuppilaan.

No mä en ollut huomaavinani koko viestiä ja jätin vastaamatta mutta minkä tekosyyn Alppu keksi?

Hengissä olen. En ole jaksanut tsättäillä vaan, lukenut juttuja sentäs. Koko viikon pitänyt sataa ja ukkostaa, mutta kerran vaan kastuttu, eli sääennusteet hyvin kutisseet. Eilen tuli oltua humalassa, muuten ihan hyvin kait... Jossain jjv kirjoitti kärrypolkureiteistä, onneksi meillä paremmat väylät tiedossa: punaisen metrolinjan päätepysäkille ja siitä ratikkaaan 80.

Hengissä olen. En ole jaksanut tsättäillä vaan, lukenut juttuja sentäs. Koko viikon pitänyt sataa ja ukkostaa, mutta kerran vaan kastuttu, eli sääennusteet hyvin kutisseet. Eilen tuli oltua humalassa, muuten ihan hyvin kait... Jossain jjv kirjoitti kärrypolkureiteistä, onneksi meillä paremmat väylät tiedossa: punaisen metrolinjan päätepysäkille ja siitä ratikkaaan 80.

Mikäs helvetin matkaraportti tämä nyt oikein on? We want blood! Ja ostoskärryjä!

Ompas hyvä juttu että on noita fillarointivehkeitä vähän useampiakin (kenkiä, pyöriä, takkeja, trikoita, kypäriöitä yms.), niin päästiin pojan kanssa fillarilenkille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.