Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Toivon kovasti että kansakuntamme edesottamukset johtavat vielä jonain päivänä siihen pisteeseen jossa Mossen on rakennettava piikin kone.

Toivon kovasti että kansakuntamme edesottamukset johtavat vielä jonain päivänä siihen pisteeseen jossa Mossen on rakennettava piikin kone.

Jos se mun varassa olisi, niin olis jäänyt telkkari ja kännykkä keksimättä.

Syöpälääke toki olisi jo keksitty ja maailmassa rauha eikä ryssiä lain.:o

Max Verstappen käveli äskettäin vastaan Itäkeskuksessa. Oli kasvattanut kokoparran ja lihonut noin 30 kiloa sitten viime näkemän. Nopeaa toimintaa, lupaa hyvää ensi kaudelle.

Jo saadana oli nurmikko kasvanut ihan villisti kahdessa viikossa. Kuuma kesä varmaan vähän hillitsi kasvua, mutta nyt puskee ihan tosissaan kortta.

Istuin tänään junassa kun kyytiin astui kaveri jolla oli kädessään kotka/haukka. Olin vähän niinku et "hei kaveri sulla on kädessä kotka/haukka!" No menivät eteeni istumaan, kaveri alkoi tempoa kaljaa tölkistään ja mä aloin viritellä kameraani. Kamera tietty leiskautti helvetillisen salaman ja lintu kääntyi katsomaan minua kuin Mikki Hiirtä merihädässä. Laskin alleni kolme litraa ripulia.

Kuva tärähti mut en uskaltanu ottaa toista.

Abaut 23 vuotias, ohutsankaisiin aurinkolaseihin sonnustautunut Vladimir Putin seurasi minua tänään Dijon-sinapin värisellä Ladalla Pirkanmaan keskustaajamassa noin 10 minuuttia.
Auto näytti hyväkuntoiselta ja tuunaamattomalta kuten presidentin arvolle toki sopiikin.

Putlerista en saanu kuvaa, mutta kärry oli tämä ilman vauhtiraitoja.

5aaf945d0997.jpg

zlv1384387559.jpg

Viimeksi muokattu:
Heilahtaneen haukan kuvan lisäks kameraan jäi tältä päivältä kuva jonka saatan liittää moottoriratakeskusteluun aiheeseen "miks hitossa mutkan ulostulossakin on asvalttiturva-alue?!?"

Sitä on liian selvinpäin. Jäi käymättä OoPee-landiassa varmaan siksi.

Ihan fiksu päätös, meinasin nimittäin jo sanoakin, että ei tänne mun mielestä ehkä kuitenkaan kannata ihan vaan päiväreissun (siis ilman yöpymistä) takia junalla Budapestista saakka lähteä, mutta aattelin sitten, että kaipa sä itte paremmin tiedät mikä sun mielestä kannattaa ja mikä ei. Näköjään tiesit :frank:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.