Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Farkuissa haaroväli kulunut puhki.

Kyllä nää vielä pari vuotta menee..

Tuntuu olevan herkin kohta. Haaroväli. Mutta meneehän ne vielä. Mäkin jo olin yhdet farkut hylännyt, ottanut uudemmat käyttöön ja uusien ostoakin harkitsin.Jossain vaiheessa otinkin ne vanhimmat uusiokäyttöön jotta uudemmat säilyy parempana, pyhäpöksyinä. Sillä työmatkalla niin väliä ole, vaikka ylimääräisiä tuuletusreikiä onkin ja vaaleaksi kuluneet farkut taitaa olla kuuminta hottia.

Itsehän ostin eilen uudet farkut hintaan 12,90e. Taattua lapsityövoima-laatua lienevät. Edelliset lapsiorjatyöhousut ostin kahdellakympillä joskus viisi vuotta sitten.

Itsehän ostin eilen uudet farkut hintaan 12,90e. Taattua lapsityövoima-laatua lienevät. Edelliset lapsiorjatyöhousut ostin kahdellakympillä joskus viisi vuotta sitten.

Kolme euroa maksoi halvimmat farkut rostockilaisessa outlet-myymälässä kesällä. Eipä taida valmistuskustannukset kovin kummoisia olla. En ostanut, kun olivat vähän sellasta nuorisomallia.

Kahdesta öky Audista kilvet pois Lidlin pihassa.

Näin eilen Vantaalla Mersu W140 S600 -mallin. V12 merkkejä oli muutamassa kohdassa koria. Minun mielestäni hienompi kuin uudet Mersut.

Hei, mulla taitaa olla pyykit koneessa! Vai oisko "pyykit koneessa"?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.