Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
ferrer-gazpacho.jpg

Mä voin piffata sopat ja 5000 liiraa.

Taisin unohtaa ton rahayksikön maininnan, mutta ei se mitään. Tehdään kaupat heti, kun olen saanut päivitettyä foorumin softan uudempaan. Se tapahtuu ennen kauden alkua.

Edustuksella alko kesäloma, mutta myö ei suostuta lopettamaan. Laulu jatkuu vielä junnujen matseissa.
TuToa kaatamaan ->

Vauva kotiin - kouvo vatiin.

Ei mulla taas muuta. Otetaanpa seuraava soittaja.

Elämän pieniä riemuja:
Reilu puoltoistavuotias tyttö kyykkii lattialla, nousee vähän ajan päästä vedet silmissä ja tekee toisella kädellä tuulilasinpyyhkijäliikettä naamansa edessä ja tokaisee kaikkensa antaneena: "Huh huh", ja saman tien alkaa paskan haju löyhyämään kämpässä.

Sitä vissiin on nyt sitte joku paikallinen pikkujulkkis ton mein harrastuksen takia. Aikasemminkin on tuntemattomat tulleet kyselemään joukkueen asioita, mutta nyt tulee varovaisia tiedusteluja ja osanottoja siihin tiettyyn tapaukseen liittyen. Yhtälailla tutuilta, puolitutuilta kuin tuntemattomiltakin. Kiitokset toki kaikille niistä.

Junnupelissä ei ihan laulut kylläkään enää lähteneet. Kai jollain viisiin ollaan lomalla myökin. Oli kuitenkin kiva käydä hallissa, eiköhän noihin junnupeleihin tule lähdettyä vielä tänä keväänä niin kauan kuin niitä pelataan. Lyhentäähän ne toki pakkoloman pituutta, joka muutenkin jälleen kerran hirvittää.. Jotain korvaavaa pitää keksiä kesäksi, todnäk jokojokopalloa. Kopla!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.