Samalla toki saattaa huomata senkin kuinka tärkeetä on oikeesti jarnata jostain vitun uudesta forumista![]()
Samalla toki saattaa huomata senkin kuinka tärkeetä on oikeesti jarnata jostain vitun uudesta forumista![]()
Eikös forum nimenomaan ollut sitä varten, että voi laiminlyödä perhettä?Juu. Jos tosiaan haluaa huomata kuinka nopeesti aika kuluu, niin hankkikaa ittellenne lapsi :frank:
Eikös forum nimenomaan ollut sitä varten, että voi laiminlyödä perhettä?
Peesaan.Eikös forum nimenomaan ollut sitä varten, että voi laiminlyödä perhettä?
Täytti marraskuun lopussa 12 :eek!:
No voi... Kyllä aika kuluu nopeasti.Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.
![]()
No voi... Kyllä aika kuluu nopeasti.Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.
![]()
Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.![]()
Velipuoleni oli aikoinaan 32 tai 33 kun eka lapsenlapsensa syntyi.
OoPee on kyllä kieltämättä nätti morsian, mutta siltikin, että ihan hätistelemään joutuis....![]()
Tää voi tulla järkytyksenä, mutta lohdutuksesi voin kertoa, että pomoillakin on useinmiten pomo! :eek!:
Ainakin Darth Vaderin pomolla sidiouksella ollut enää ylempää pomoa![]()
OoPee taisi nyt kertoa ensimmäisen kerran, mitä puutarhavaja-casessa oikeasti tapahtui! Joskus oikein kysyinkin, mutta mies vaikeni tai tyytyi vihjailuihin. Ymmärrettävästi, onhan tapaus eittämättä traumaattinen! Rispektit ulostulosta!:thumbup:
Tota voi jo kuttua jonkunasteiseksi suoritukseksi :eek!::eek!::eek!:
Hyvinhän tuo tuntuu sujuvan. Enää puuttuu yksi elementti:
Sauna [x]
Viina [x]
Terva [ ]
Tahtoo olla periytyvää sorttia semmonen teinivanhemmuus.
Periytyvä lateksiallergia?![]()
Tästäkin muuten olen useammankin kerran täällä kavereille ja tutuille maininnut, mutta olen joutunut samaan hengenvetoon toteamaan, että mulla ei ole pienintäkään aavistusta siitä, mitä sillä tervalla olis tarkoitus tehdä![]()