Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ai niin... unohtu soittaa takas eilen. Joku ilta tässä kun kerkeen!
Eipä mitään. Oli vapaa ilta Hakaniemen torin kupeessa, niin olisin kysäissyt seuraksi kahvikupposelle tai kaljatuopposelle. Kaksi tuoppia kävin kiskaisemassa naamariin ja ihmettelin oikeasti miten hyvä ja rento meno/fiilis siellä oli keskiviikkona seitsemän aikaan illalla :eek!: Helposti olisi saanut menemään koko illan ja seuraavan päivänkin, vaan piti olla aamusta takaisin töissä.

Ihmekään kun luovuin moderoinnista. Piti katsoa jääkaappiin tuleeko oluissa päiväys vastaan.

Eipä mitään. Oli vapaa ilta Hakaniemen torin kupeessa, niin olisin kysäissyt seuraksi kahvikupposelle tai kaljatuopposelle. Kaksi tuoppia kävin kiskaisemassa naamariin ja ihmettelin oikeasti miten hyvä ja rento meno/fiilis siellä oli keskiviikkona seitsemän aikaan illalla :eek!: Helposti olisi saanut menemään koko illan ja seuraavan päivänkin, vaan piti olla aamusta takaisin töissä.

Kävin leffassa pelastamassa vittumaisen päivän voitoksi ja unohtu leffan jälkeen soittaa takas. Kaffella ois voinu tosiaan käydä- leffan jälkeen oli jo parempi mielikin. No ens kerralla!

Keskiviikko on pikkulauantai. Ja noin yleensäkin kaupungissa on ihmisiä liikkeellä harva se ilta!

Pielinen aka burb?

Semmonen artisti ku Cheek laulelee laulussaan, että "Sokka irti, mä vedin päivin, öin". Itse lauleskelen samaa laulua TOISTUVASTI kotona SUUREEN ÄÄNEEN, mutta niin että sanat ovat "ISTUKKA IRTI, MÄ VEDIN PÄIVIN, ÖIN", päivin öin.

NIILO!

Viimeksi muokattu:
Piti kuuklettaa tuo Niilo Pielinen. Kaikkea sitä oppii kun on tarpeeksi tyhmä.

Aloin spontaanisti viheltelemään Muppet Shown tunnaria, en tiedä miksi. Ei varmaan liity tähän yhteisöön.

Semmonen artisti ku Cheek laulelee laulussaan, että "Sokka irti, mä vedin päivin, öin". Itse lauleskelen samaa laulua TOISTUVASTI kotona SUUREEN ÄÄNEEN, mutta niin että sanat ovat "ISTUKKA IRTI, MÄ VEDIN PÄIVIN, ÖIN", päivin öin.

NIILO!

Keksin paremmat säkeistön:
"ISTUKKAA IRTI, MÄ REVIN PÄIVIN, ÖIN"

Äiti - Maa

BF8subeCcAAvSQk.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.