Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kaalimato G4, nyt 69 euroa. Kaalimato.com, jotta elämä olisi nautillompisempaa.

NAUTILLOMPISEMPAA?!

NAUTILLOMPISEMPAA!!!!! HÄHÄHÄHÄHÄ!!!! EI VITTU MIKÄ KEEL!

Kävelytön sauva se vasta hauskan näköinen ilmestys on! Siellä se seisoo keskellä korpimetsää yksinään, kuusen katveessa, kevätauringon paisteessa.

Lappuhaalarit on tuleva muotitrendi taas. Uutisessa olis ollut tällainenkin kuvitus, mutta itse bongasin tämän Facebookista tänään muussa yhteydessä, ja halusin jakaa sen teillekin:

ZvdPcQn.jpg

Mä olen melko varma, että jakamalla tämän kuvan saan aikaseks hymynkareen useammankin foorumistin suupielissä. Siks en tuota toista kuvaa viitsinyt laittaa. Halusin tuoda hymyn huulillenne.

Lappuhaalarit on tuleva muotitrendi taas. Uutisessa olis ollut tällainenkin kuvitus, mutta itse bongasin tämän Facebookista tänään muussa yhteydessä, ja halusin jakaa sen teillekin:

ZvdPcQn.jpg

Mä olen melko varma, että jakamalla tämän kuvan saan aikaseks hymynkareen useammankin foorumistin suupielissä. Siks en tuota toista kuvaa viitsinyt laittaa. Halusin tuoda hymyn huulillenne.
Itselleni tulee mieleen eräs adressi, mutta myös se että hamassa nuoruudessa minulla oli toki silloisen muodin mukaiset lappuhaalarit. Sen sijaan sellaisia missä on ns. takaluukku minulla ei ole ollut.

Toki olen täyttä hymyä.

ZvdPcQn.jpg

Huom. hipsterilasit ja -viikset. Kuva otettu helmikuussa.

Olis tiedossa turhan pitkä työpäivä.

Haapajärvi, Ylivieska (3 asiakasta), Raahe (3 asiakasta) ja siitä Ouluun.

No oli joo pitkä, kun jäi yks asiakas Ylivieskassa ja Raahe kokonaan väliin, kun meni niin pitkään Haapajärvellä.:thumbfh:

Tänään sutimista ympäri Ouluva.

No oli joo pitkä, kun jäi yks asiakas Ylivieskassa ja Raahe kokonaan väliin, kun meni niin pitkään Haapajärvellä.:thumbfh:

Tänään sutimista ympäri Ouluva.
Eli kun asiakas jää välistä, niin hänet voi pistää ignoreen ja jatkaa seuraavista. Kait Ylivieska ja Raahe hetken pärjäävät ilman uutta imuria.

Eli kun asiakas jää välistä, niin hänet voi pistää ignoreen ja jatkaa seuraavista. Kait Ylivieska ja Raahe hetken pärjäävät ilman uutta imuria.

Näin se on tehtävä. Sovittuja tapaamisia täällä tänään, joten ei voi palata eiliseen mitenkään.:o

Nolottaahan se soittaa ja kertoa, etten nyt kerkeekään tänään. No menee 'To Do-listalle' ja käytävä kunhan ehtii.

Tuli eilen illalla kuluneeksi tasan kolme vuotta siitä, kun viimeksi poltin tupakkia.

Näin se on tehtävä. Sovittuja tapaamisia täällä tänään, joten ei voi palata eiliseen mitenkään.:o

Nolottaahan se soittaa ja kertoa, etten nyt kerkeekään tänään. No menee 'To Do-listalle' ja käytävä kunhan ehtii.

Raahelaiset kannattaakin ignorata. Ihme porukkaa, paitsi Asser Siuvatti.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.