Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vaihtoehtoni:
a) käyn kaupassa
b) tilaan pizzan

En oikeastaan tarttis muuta kuin jotain juotavaa joten pizzan tilaaminen pelkästään limun takia tuntuu ylimitoitetulta. Varsinkin kun yleensä tilaan sitten pizzan+kebun+limun jotta loppusumma ylittää ilmaisen kotiinkuljetuksen rajan.
Ehkä mun on vaan ryhdistäydyttävä ja maleksittava kauppaan.

Vaihtoehtoni:
a) käyn kaupassa
b) tilaan pizzan

En oikeastaan tarttis muuta kuin jotain juotavaa joten pizzan tilaaminen pelkästään limun takia tuntuu ylimitoitetulta. Varsinkin kun yleensä tilaan sitten pizzan+kebun+limun jotta loppusumma ylittää ilmaisen kotiinkuljetuksen rajan.
Ehkä mun on vaan ryhdistäydyttävä ja maleksittava kauppaan.

Pidemmän päälle suosittelisin muuttoa asuntoon johon tulee vesijohtovesi sisälle.

Arvelin olla oman elämäni Törni ja hankkia Netflixin.

Toisille huomista minulle jo eilistä.

Ja näemmä myös oman elämäni burbi, koska arvon tässä myös mistä saisin limsaa.

Jos Racer alkuviikosta kävit niin olin tosiunkarissa vielä.

e: jaa kappas siitähän katosi viesti.

Näjemmä aloitan Netflixin käyttämisen päivittämällä pleikkariani seuraavat 16 tuntia.

Päiväkakalla käydessäni ilahduin kauheasti kun tuli ihan älyttömän iso kakka.

Iltakakalle mennessäni en enää ollut iloinen kun totesin paskoneeni pöntön tukkoon.

Päiväkakalla käydessäni ilahduin kauheasti kun tuli ihan älyttömän iso kakka.

Iltakakalle mennessäni en enää ollut iloinen kun totesin paskoneeni pöntön tukkoon.

Määkin olen tosi ilonen säännöllisistä kakoista mut tota tukkeentumista en tajuu. Tiiliäkö sää kakit ja sementtiä? :confused:

Määkin olen tosi ilonen säännöllisistä kakoista mut tota tukkeentumista en tajuu. Tiiliäkö sää kakit ja sementtiä? :confused:

En ryhtynyt analysoimaan tuotteen laatua sen tarkemmin kuin että jotain se oli mikä tarvitsi päällensä 10 litraa kiehuvaa vettä ennen siirtymistään kunnan jätevesiverkostoon.

En ryhtynyt analysoimaan tuotteen laatua sen tarkemmin kuin että jotain se oli mikä tarvitsi päällensä 10 litraa kiehuvaa vettä ennen siirtymistään kunnan jätevesiverkostoon.

:eek:

Ma ei ummarra.

Mut onnea onnistuneiden kakkien johdosta! :)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.