Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Äsken piti ottaa aterinlaatikosta haarukka mutta otinkin veitsen. Korjasin erheeni toki mutta kyllähän tässä nyt koetellaan miestä.

En onnistu päivittämään puhelimeni ohjelmistoa. Huomasin harmistuvani. Ja kun huomasin harmistuneeni tällaisesta mitättömästä asiasta, harmistuin lisää.

Varovasti sen nuhan kanssa. Kohta rikot koko Suomen Nokiat.

Mulle oli viime kuussa määrätty vatsatautiin lääkettä, jota käytetään EMÄTINTULEHDUKSEEN!!

Saatana ku lääkäritkin jo vittuilee. :mad::mad_old::frank:

Mulle oli viime kuussa määrätty vatsatautiin lääkettä, jota käytetään EMÄTINTULEHDUKSEEN!!

Saatana ku lääkäritkin jo vittuilee. :mad::mad_old::frank:

Tuliko miehekäs olo?

Muutama vuosi sitten miehuuteni viimeisetkin rippeet ropisi menemään kun selvisi että silloin käyttämäni aknelääkitys oli samaa settiä kun e-pillerit.

Viimeksi moisessa paikassa heräsin aamuviideltä palohälytykseen. Sinänsä ihan jees, että nukkumaan olin päässyt puoli viisi.
Siinähän nökittiin ulkona sateessa ja katseltiin paloautojen triumfia.

Sitä saa mitä tilaa.

Sanoi Estonian baarimikko.

Sana "muna" on nyt toistettu niin monta kertaa tässä toikissa, että voidaan puhua jo munasarjasta.

En onnistu päivittämään puhelimeni ohjelmistoa. Huomasin harmistuvani. Ja kun huomasin harmistuneeni tällaisesta mitättömästä asiasta, harmistuin lisää.

Pian sinua ottaa niin kovasti päähän, että vedät pääsi täyteen ja aamulla heräät putkasta naiseksi pukeutuneena silmä mustana ja perse hellänä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.