Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Mä katoin just tän päivän Singaporen GP:n ennakkonauhoituksena. Olipa jumalaare jännä skaba! Ricciardon eka podium-paikka ilahdutti mieltä. Harmi, että Kimille kävi miten kävi.

Mä katoin just tän päivän Singaporen GP:n ennakkonauhoituksena. Olipa jumalaare jännä skaba! Ricciardon eka podium-paikka ilahdutti mieltä. Harmi, että Kimille kävi miten kävi.

Mikä oli siis supertripla ja paljon kerroin?

1. Vettel
2. Vettel
3. Ricciardo

Ompelija meni lankaan, vuorikiipeilijää huiputettiin, veikkaajaa vedätettiin ja huoraa pantiin halvalla.

Aivastin niin voimallisesti että lehdet alkoi tippumaan puista ja osa linnuista päätti paniikissa karata etelään.

Vihelsin niin kauniin sävelmän että enkelit laskeutuivat taivaasta sitä kuulemaan ja syyrialaiset lopettivat sotimisen välittömästi ja mulle tarjottiin maailman kovinta levytyssopimusta mutta emmä viiti alkaa noihin juttuihin kun formulatkin tulee kohta.

Mikä oli siis supertripla ja paljon kerroin?

1. Vettel
2. Vettel
3. Ricciardo

En tiedä paljonko kerroit mutta toi rivi on aika lähellä totuutta. Tosin kakkoseksi nousi Fisichella.

EJJJUMALAUTA!!! :mad_old:

Sen kerran kun olis täysin varma rivi, niin Nordea.

Nordean pankkipalveluissa on katko tänään sunnuntaina 22. syyskuuta 2013. Katko alkoi yöllä kello 05.00. Teknisten ongelmien vuoksi katko on pitkittynyt.

Verkkopankkipalvelut eivät ole vielä käytettävissä. Alkuperäisen aikataulun mukaan verkkopankin piti toimia klo 13.00. Tiedotamme lisää myöhemmin.

Mulla on Veikkauksen pelitilillä muutama euro. Toivottavasti tästä viestistä oli apua.

Laita ne riville Vettel-Hamilton-Grosjean. Jos voitat, tilität rahat mulle, jos et olet hiljaa ja kärsit kuin mies.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.