Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Töissä :doubtful:

Toisaalta on nähtävä asia posiitivisesti. Sunnuntaiylitöistä 100% ylityökorvaus (eli tuplapalkka), minkä lisäksi saan pitää tehtyjen tuntien verran vapaata viikolla.

Töissä :doubtful:

Toisaalta on nähtävä asia posiitivisesti. Sunnuntaiylitöistä 100% ylityökorvaus (eli tuplapalkka), minkä lisäksi saan pitää tehtyjen tuntien verran vapaata viikolla.

Tavallaan siis tripla? Ei huono.

Tavallaan siis tripla? Ei huono.

Tavallaan joo. Menee kyllä ihan työehtosopimusten mukaan tuo eli ei ole vapaaehtoinen päätös firmalta. Tuo vapaana saatava aika perustuu siihen, että viikonloppuna on oltava (muistaakseni) vähintään 36 tunnin lepoaika ja jos tuo katkeaa, on työntekijälle, ylityökorvausten lisäksi, suotava samanamoinen määrä tunteja vapaana.

Oletan, että tänään olen vähintään kuutisen tuntia duunissa, ehkä jopa pidempäänkin, jolloin sais pidettyä kokonaisen päivän vapaata.

Hyräilyskaban käsittämättömän typerän pistelaskun ja sääntökokoelman sekä tuomarin idiotismin takia taidan lopettaa kisailun omalta osaltani nyt kun olen voitolla.

Herättyäni asumukseni lattialta nahkatakki peittonani arvelin, että eilen on ollut ihan kivaa.

Hyräilyskaban käsittämättömän typerän pistelaskun ja sääntökokoelman sekä tuomarin idiotismin takia taidan lopettaa kisailun omalta osaltani nyt kun olen voitolla.

Toivoisin samanlaista asennetta myös Formula 1 ja MM-rallien sarjakärjiltä! :alppu:

Yks mummo puhalsi minusta Puntolla ohi hopeat hiukset putkella. Mulla oli todellista nopeutta 125 kmh.

Bingoon kiire?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.