Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Moon vähä huolissani Penasta. Tarttis saada äijä kiinni jostain, ettei ois taas ratkennu?

Heh, eräs mun keväinen Twitter-kommentti tatuoiduista ja lävistetyistä naisista on laitettu erään toisen suuhun Suomi24-palstalla ja on nyt saanut tuta, koska kommenttini asettaa hänen työkelpoisuutensa kyseenalaiseksi.:rolleyes:

Joku on ollut aika ilkeä.:nope::alppu:

Mitä möläytit siellä twiitissä? Mikä voisi olla noin tanakkaa sanaa?

Tapahtumia ja sattumuksia työmaalla

[MS Word]There are too many spelling or grammar errors to display them[/MS Word]

Tiedän itsekin, etten osaa kirjoittaa, ei sitä tarvitse erikseen alkaa tolkuttamaan.

Palautin juuri viimeisen uupuneen koulutehtävän opettajalle.

Opinnäytetyön kansitusta ja tutkintotodistushakemusta vaille valmis opiskelujen suhteen. :thumbup:

Opinnäytetyön kansitusta ja tutkintotodistushakemusta vaille valmis opiskelujen suhteen. :thumbup:

Hieno homma! Onnea! :thumbup:

Oliko muita uupuneita kuin koulutehtävä... esim. uupunut opettaja, opiskelija jne. Kyllä sanaleikittely on mukavaa! :wink:

Onnea!
icon14.gif
Itse odottelen vielä opinnäytetyön arvosanaa, mutta ensi viikon torstaihin mennessä pitäisi tulla. Sen jälkeen sitten tutkintotodistuksen hakeminen!

Sullahan meni tradenomiksi opiskeluun melkein yhtä pitkä aika kuin mulla aikoinaan. Nyt sitten et saa enää pillua kun valmistut, eiku, sehän pätee vain oman puolison osalta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.