Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Oi, Nadjani mun, tuskin koskaan onnistun saamaan viisumia hotellihuoneeseen.

Pistä sisään -> put in -> Putin -> ??? -> foliohattu päähän

Corsica toki voittaa kaikki sarjat. Ei kait sinne menemiseen enämpi syytä kuin Pyryfiä suurempi ikä ja tyhmyys.

Olen hekottanut itsekseni viimeisimmän vartin sille tosiasialle että joku on pistänyt myyntiin Kurt Cobainin vanhat sukset. Oikein Atomicit. Kai noistakin joku jonkun tuhannen maksaa. Ainoa hauskempi juttu voisi olla Hitlerin vanha pulkka.

Olen hekottanut itsekseni viimeisimmän vartin sille tosiasialle että joku on pistänyt myyntiin Kurt Cobainin vanhat sukset. Oikein Atomicit. Kai noistakin joku jonkun tuhannen maksaa. Ainoa hauskempi juttu voisi olla Hitlerin vanha pulkka.

Sulla on vaan sellainen juttu, että et tajua juttuja?

Anteeksi Pyryf, kuuntelin tuossa vaan V8-murinaa YouTubesta continious-play. Se on rauhoittavampaa kuin merelliset aallot.

Anna uusi yritys sille American Car Show meiningille, niin siinä se sitten. Enjoy my friend!

Pyrffis tykkää vain moottoripyörien äänistä.

P1000807.jpg

Pitäisköhän opetella benjihyppäämään ilman laskuvarjoa? Ei varmaankaan.

Anna uusi yritys sille American Car Show meiningille, niin siinä se sitten. Enjoy my friend!

Kyllä se oikea meininki on kiihdytysradan äärellä eikä näyttelyhallissa. Joskus tuli vuosittain käytyä ACS:ssa, mutta pääsin onneksi perinteestä eroon. On niin järjettömiä FHRA:n pääsylippujen hinnat ettei viitti kuin yhdessä tapahtumassa vuosittain käydä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.