Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vähän niinku siinä laulussa "Kiuruvedellä kesällä kerran Kiuruveden Kiira tehtaan varjossa Kiuruvesi mielessään" jne.

Ai tua vai?
kiira_juttuSL2402_ki.jpg

:D
Kun etsiskelin taannoin kuvahausta olympialaisseurantatoikkiin taitoluistelijoiden kuvia, huomasin yleisimmän kuvauskulman taitoluistelijoista olevan joko tuollainen tai sitten toinen jalka kohden kattoa ja pöksyjen haarus kohden kameraa. Samaten korkeushyppääjänaisista löytyy eniten samanlaista kuvakulmaa. Vesipalloilijoista vain tissikuvia.

Silloin kun naisten paini tuli olympialajiksi oli iltapulussa kuva jossa toisen urheilijan sormi näytti olevan toisen takaluukussa. Se kuva laitettiin silloisen työpaikkani valvomon seinälle.

:D
Kun etsiskelin taannoin kuvahausta olympialaisseurantatoikkiin taitoluistelijoiden kuvia, huomasin yleisimmän kuvauskulman taitoluistelijoista olevan joko tuollainen tai sitten toinen jalka kohden kattoa ja pöksyjen haarus kohden kameraa. Samaten korkeushyppääjänaisista löytyy eniten samanlaista kuvakulmaa. Vesipalloilijoista vain tissikuvia.

Joo mua on kans aina ihmetyttäny, että miksei vesipalloilijoista löydy niin paljon haaruskuvia kuin korkeushyppääjistä ja taitoluistelijoista.

Jotenkin kauheen epistä.

Tulipa melkein käytyä K. Yrjölän kanssa kahvilla ja pullalla. Käytännössä lipiteltiin teetä ja hieman syötiin hieman pullan tapaista leivonnaista. Ilman lupeja ja kysymisiä sanoin voorumilaisilta terveisejä.

Tulipa melkein käytyä K. Yrjölän kanssa kahvilla ja pullalla. Käytännössä lipiteltiin teetä ja hieman syötiin hieman pullan tapaista leivonnaista. Ilman lupeja ja kysymisiä sanoin voorumilaisilta terveisejä.

Mitäs Kyrtsille?

Samaan malliin, ihan vaan jonnin joutavia länkyteltiin paskanpuhumisen lomassa. Sovittiin jatkettavan ensi viikolla yhtä tarpeettomia höpinöitä.

Samaan malliin, ihan vaan jonnin joutavia länkyteltiin paskanpuhumisen lomassa. Sovittiin jatkettavan ensi viikolla yhtä tarpeettomia höpinöitä.

Hienoa, katu ei siis ollut huonosti valaistu. Ensi viikolla sitten terkkuja oikein luvan kanssa!

Sillon voinee jo puhua kohdennetusta markkinoinnista kun ensin mulle tulee Zalandon mainos. Käväsin sivuilla ja katsoin yksiä kenkiä että onpas hyvännäköiset. Nyt samassa mainoksessa on juuri ne kyseiset kencullit.

Sillon voinee jo puhua kohdennetusta markkinoinnista kun ensin mulle tulee Zalandon mainos. Käväsin sivuilla ja katsoin yksiä kenkiä että onpas hyvännäköiset. Nyt samassa mainoksessa on juuri ne kyseiset kencullit.

Jaaha, uusia tyttöily-kuteita. Ihanaa.

Miksi minulle tuli mieleen Jellinek hahmosta Vallankumous?

Ompas Vapaa keskustelu, eli Vapis, ihan plääh näin kaikkien aikojen formulakauden alla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.