DSQ
Elossa
Erityisesti kohta 6 vakuuttaa
Tuohan vaikuttaa hienolta. Hyvitys on siis se, että tilaus kadotetaan uudestaan. Itse ei mitään hyödy, mutta ainakin haittaa toisen osapuolen "liiketoimia".
Erityisesti kohta 6 vakuuttaa
Hetkinen, laitoin silmät kiinni niin näkyi vähäpukeisia naisia. Öitä nyt!
Mitäpä jos ottaisit Janne marjoines kantaa esittämääni reklaamaation visassasi...?
Melaa Toniin - Ihan jees apu unensaantiin, jos sattuu valmiiksi väsyttämään.
Kävin eilen apteekissa kysymässä jotain parempaa yskänlääkettä ärsytykseen. Tarjosi Mustaparran mikstuuraa, jota kehui parsaimmaksi. Katoin putelia ja totesin siinä olevan kodeiinia, johon täti vastasi sen juuri olevan sen yskänärsytystä hillitsevän aineksen. Minä siinä ääneen aprikoin, että mites noi panacodit sitte? No nehän toimii paljon paremmin, kun niissä on enämpi kodeiinia, sano farmaseutti. En sitte ostanu mikstuuraa vaan vetelen panacodeja yskään. Toimii.
Atte kumiorava varo imuketta!
Kävin eilen apteekissa kysymässä jotain parempaa yskänlääkettä ärsytykseen. Tarjosi Mustaparran mikstuuraa, jota kehui parsaimmaksi. Katoin putelia ja totesin siinä olevan kodeiinia, johon täti vastasi sen juuri olevan sen yskänärsytystä hillitsevän aineksen. Minä siinä ääneen aprikoin, että mites noi panacodit sitte? No nehän toimii paljon paremmin, kun niissä on enämpi kodeiinia, sano farmaseutti. En sitte ostanu mikstuuraa vaan vetelen panacodeja yskään. Toimii.