burb
.
En pidä Anton Yelchinin näyttelemisestä.
Eikö kukaan vielä tulkinnut tätä lausetta silleen hassusti pieleen?
En pidä Anton Yelchinin näyttelemisestä.
Eikö kukaan vielä tulkinnut tätä lausetta silleen hassusti pieleen?
Taidat olla kateellinen Guggenheimille!Tää kuva...
Taidat olla kateellinen Guggenheimille!
Menenpä tyhjäämään yksityisviestilaatikon joka on taas täyttynyt sijoitusvihjepyynnöistä.
Erektion parantamiseen ja peniksen pidennykseen minua vinkkaavat rahojani sijoittamaan useita kertoja päivässä. Mistä lie kaiken sen väärän tiedon ammentavat.
Jännän äärellä olin äsken kun rippailin levyjä autoon tuleville muistitikuille siirrettäväksi. Tsekkasin sitten White Zombien La Sexorcisto- Devil Music, Vol. 1 -levyn kokoa ja se oli allaolevan kuvan mukainen:
![]()
Onneksi on niin nuori että ei vielä tuota ongelmia nuo valmiudet.
Välillä pakkaa Cobra nousemaan taisteluvalmiuteen pyytämättäkin, on kyllä innokas veitikka.
Toistahan se on teillä vanhuksilla.
Kännisuhari oli päräyttänyt sillan kupeeseen. Yllätys, että tunnen tapauksen.
No oikeushan se voitti. Löytyi selväpäinen marttyyriksi ja sanomaan, että hänhän se ajoi.Saas nähdä johtaako ilmoitus poliisille sitten mihinkä.
No oikeushan se voitti. Löytyi selväpäinen marttyyriksi ja sanomaan, että hänhän se ajoi.
Eivät olleet uskoa selväpäisen tarinaa, mutta ei silminnäkijöitä itse ajotapahtumille löytynyt, niin sitten näin.:thumbfh:Ja poliisikin oli varmaan tuttuja kylän miehiä niin näinhän sen katsottiin tapahtuneen. Silmä silmästä ja rauha on maas'.
Eivät olleet uskoa selväpäisen tarinaa, mutta ei silminnäkijöitä itse ajotapahtumille löytynyt, niin sitten näin.:thumbfh: