Katosi, koska kuittipakko tuli vuoden alusta voimaan? Kyllä se verottaja osaa olla katala.Stadin kebaabNoo!
Katosi, koska kuittipakko tuli vuoden alusta voimaan? Kyllä se verottaja osaa olla katala.Stadin kebaabNoo!
Katosi, koska kuittipakko tuli vuoden alusta voimaan? Kyllä se verottaja osaa olla katala.
Käykö kuten rakennusalalla, että työt vähenee, mutta työllisyys paranee?
Sain muuten tänään parturiltakin kuitin.
Mä luulen etenkin etnisissä ruokapaikoissa liikevaihdon kasvun olevan varsin merkittävä.
Mä luulen etenkin etnisissä ruokapaikoissa liikevaihdon kasvun olevan varsin merkittävä.
Sergei Bubka oli hyvä tuossa. Siis horisontaalisen liikkeen vaihtamisessa vertikaaliseen, eli liikevaihdossa.
Ilmoitan tämänkin Forumin Paskin Oma Keksimä Vitsi 2014 -kisaan. Pitää varmaan perustaa ihan oma toikki sille, tai sitten ei pidä.
Saattaa jokunen noista verohuijari etnisistä ruokapaikoista entisiä. No eihän tuo ole kuin kaks kirjainta vain vaihtaa paikkaa.![]()
Äiti pojastaan pappia loi,
mutta poika vain lasolia joi.
Alpun elämän kaari?
Stadin kebab oli sen verran paska mesta, että ei ollut suuri menetys. Kerran kävin.
Onks noi Ferrarin työntekijöitä?
Jonilla kävi flaksi, kolme seuralaista kerralla - Tuona yönä tyrät rytkyi ja pakarat paukkui.