Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Minä haluaisin esittää kysymyksen hahmo-Jonille.

Eli kysymys kuuluu: Kuka on luova? Mielestäni mielenkiintoinen kysymys. Oli nähkääs, eräs vuosi ylioppilas-kokeissa, vaikka eihän niitä kirjoituksia juuri kukaan oikeasti arvosta.

Jos Joni perustelet vastauksen, saatat löytää neliapilan, etkä mitään yksisadassa olevaa kolmiapilaa.

En tunne Luovaa, mutta tiedä yhen Luoman. Pekka Luoman.

uusi%20valtakunnanjohtaja.jpg

Eli kysymys kuuluu: Kuka on luova? Mielestäni mielenkiintoinen kysymys. Oli nähkääs, eräs vuosi ylioppilas-kokeissa, vaikka eihän niitä kirjoituksia juuri kukaan oikeasti arvosta.

Jos Joni perustelet vastauksen, saatat löytää neliapilan, etkä mitään yksisadassa olevaa kolmiapilaa.

Eikös nuo lumenkolaajat ole luovia?

Toi oli hyvä kysymys. Olisin vastannut tuohon ihan asiallisesti, jollei sitä olisi kohdistettu toiselle käyttäjälle.

Ratiossa puhui joku osuuskaupan johtaja ja ellen väärin kuullut niin pelkästään Pietarissa on 17 Prismaa.

Näköjään pötyä ei puhunut lain. Ja 30 hypermarkettia tavoitteena. Ei niitä Prismoja sitten muualla Venäjällä taida ollakkaan.

Olipas muuten hankala löytää pääsykoekirjoja edullisesti. Suomalaisessa kirjakaupassa tarjosivat järkyttävillä riistohinnoilla. Mutta Akateeminen pelasti.

Avasin äskettäin television ja edellinen käynnissä ollut kanava oli näemmä sub. Ajoneuvos tuli parhaillaan. Katsoin n. viisi minuuttia.

ron-swanson-computer-throw-out-parks-and-rec.gif

Status
Ei avoinna uusille viesteille.