Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ookko sä soittomiehiä vai koijaatko :eek!:
Tämä olikin uutta mulle.

Emmä mitään soita. Eivätkä soita bändiproggiksenikaan. Tällä olen pyrkinyt pitämään jutun taiteellisesti uskottavana. Koska musiikkihan on aitoa taidetta vain jos se pysyy ns. Valtavirrasta sivussa. Puolan Ratsuväki on todella aito yhtye nollalla fanillaan.

Emmä mitään soita. Eivätkä soita bändiproggiksenikaan. Tällä olen pyrkinyt pitämään jutun taiteellisesti uskottavana. Koska musiikkihan on aitoa taidetta vain jos se pysyy ns. Valtavirrasta sivussa. Puolan Ratsuväki on todella aito yhtye nollalla fanillaan.

Tästä ei enää puutu kuin se, että joku haukkuu teidän tuotantonne olevan "atonaalista paskaa" ja JPP ilmoittaa Materialisitinen Onni -toikissa hankkineensa koko tuotantonne.

NoseSormi Eturauhaseen? NeuroniSpesifinen Enolaasi? National Support Element? Nälkään Syöty Esinahka? Nigerian Stock Exchange? Nastolan Saidoin Emäntä? Non-Speaking Extra? Nunna Sai Ejakulaation?
Kaikki nämä. Yhdessä ja erikseen.

NoseSormi Eturauhaseen? NeuroniSpesifinen Enolaasi? National Support Element? Nälkään Syöty Esinahka? Nigerian Stock Exchange? Nastolan Saidoin Emäntä? Non-Speaking Extra? Nunna Sai Ejakulaation?

Siinä ois kanssa loistava bändin nimi :thumbup:

Jopas ne nyt kolaroi jatkuvasti tuolla Rondessa.

Aamulla olisi lähtö kurssille Kolille. Siitä onkin jokunen vuosi kun siellä on viimeksi käynyt.

Hei haloo!!!! Koli on bakteeri! Se on nääin pieni!

Ei siellä mahdu järjestämään mitään.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.