Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vieläköhän kerkiäis kaliakauppaan? No kerkiäis jos JUOKSIS TÄYSII!!! No en mä taida olla niin hörppö. VIELÄKÖHÄN KERKIÄIS?!?!?

Tupakin hinta taas noussu. Mitä helvettiä valtio haluaa mun tekevän??? Lopettavan???

Aloita kotikasvatus. Vuorovuosina piipputupakka tai sätkää.
Ihmiset on laiskoja nykyään kun kaikki pitäis olla valmiiksi käärittynä tai pullotettuna kaupassa saatavana :nope:

Tupakin hinta taas noussu. Mitä helvettiä valtio haluaa mun tekevän??? Lopettavan???

Lucky Strike oli nyt tasan viis euroa. Tais olla vähän noussut siitä kun edellisen kerran ostin, mutta nythän tuo on mukava tasaraha.

Vaihda halvempaan.

Viimeksi muokattu:
Havaittu paikkakunnalla myynnissä kokonainen paritalo ihan hyvällä sijainnilla. Hintaa 20ke vähemmän kuin omalla kaksiolla.

Tuollahan voisi harrastaa jo bisnestä.

Poikkeuksellisen halpa paritalo Jämsästä. Bisneksien bisnes! Mikä voisi mennä vikaan?

Vähän aikaa kun vielä odottelet niin löytyy kerrostalo halvemmalla kuin oma kaksikko!

Havaittu paikkakunnalla myynnissä kokonainen paritalo ihan hyvällä sijainnilla. Hintaa 20ke vähemmän kuin omalla kaksiolla.

Tuollahan voisi harrastaa jo bisnestä.

Katselin etuovesta. Jumalauta. Ois Robotti Ruttunen siellä saunan nurkassa odottamassa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.