Jaa-a, sitten pitäisi sallia illan EM-karsintamatsien liveseurantakin. Ja yön Copa America -livet. Ja naisten MM-futis. Ja NHL-lätkääkin tulee. Että TÄTÄKÖ TÄSSÄ NYT HALUTAAN?!?!?!
Ja kuninkaalliset häät!
Jaa-a, sitten pitäisi sallia illan EM-karsintamatsien liveseurantakin. Ja yön Copa America -livet. Ja naisten MM-futis. Ja NHL-lätkääkin tulee. Että TÄTÄKÖ TÄSSÄ NYT HALUTAAN?!?!?!
Ja kuninkaalliset häät!
Jos lähtis tädille kaveriksi seuraamaan prinssihäitä. Saattaa tulla muutamia toistoja ja uusintoja keskusteluissa, mutta kärsivällisyyskasvatus on tarpeen.
Ja kuninkaalliset häät!
En nyt pikasest osannu löytää 107 toikkia searchilla joten tänne siis.
Mun suosikkeja oli nämä tyypit.
![]()
Nimenomaan juuri noin. Just se peruspalikoista näprääminen on mun mielestäni se leekojen ns. "juttu". Mitä helvetin ideaa siinä on, että sen rakennussarjan palikoista saa tehtyä just sen yhdenlaisen vehkeen ja se on siinä sitten. Johonkin muuhun systeemiin jos yrittää sovitella erikoispalikoita, niin lopputulos näyttää just siltä mikä se onkin, eli epämääräinen läjä toisiinsa kiinnitettyjä Lego[SUP](TM)[/SUP] -erikoispalikoita.
Jos lähtis tädille kaveriksi seuraamaan prinssihäitä. Saattaa tulla muutamia toistoja ja uusintoja keskusteluissa, mutta kärsivällisyyskasvatus on tarpeen.
Jos lähtis koirakävelylle tuulettamaan ajatuksiaan.
Olipa aika turha parituntinen. Olisi ollut varmaan parempikin 2D:nä...ja millä pirulla 20 vuoden kehityksen tuloksena dinot näyttivät tönkömmiltä kuin alkuperäisessä Jurassicissa? Oli siellä godzillakin, jepajee.Jos minua ei kuulu, niin 3D-leffan dinot söivät.
:nope: Ei ollut ennen vanhaan mitään vetolaatikoita sängyn alla. Ihan sängyn päällä joutui vetämään.... valtavaan sängyn alla olevaan vetolaatikkoon.
Johdan aika selkeällä margariinilla F1-Forumin Le Mans 24h 2015 -toikin kommenttimääräkisaa.
Olen parempi kuin muut.