Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Beettojahan me kaikki. Kulttuuriimme kuuluu olla vaatimaton. Sisu ja sellainen ei ole alfalle tarpeellista. Löytyykö täältä alfaa muuten ketään?

Plääh.

Aikeenani oli tehdä lasagnea mutta huomasin just äsken ettei mulla ole läheskään kaikkia tarvittavia aineksia.

Niin joutava juttu taas. Totaalinen beetta.
Mitä puuttui? Jauheliha, makaroonilevyt, tomaattikastike, vaalea kastike ja juusto varmaan vissiin ainakin.

Mitä puuttui? Jauheliha, makaroonilevyt, tomaattikastike, vaalea kastike ja juusto varmaan vissiin ainakin.

Maitoa ei ollut riittävästi ja juustoa ei ollut lainkaan. Tai oli mutta en mä sitä tuolloin muistanut. Mulla niin harvoin on juustoa että tissit. En tiennyt miten päättää tuo virke joten pistin siihen vain tissit.

Päästäispyhät on oivallinen hetki kevätsiivoukselle. Keittiö ja kylppäri tiskattu tänään, sunnuntaina ja maanantaina loput ja ikkunat.

Nyt olutta.

Olutta juoden siivosin.
Kuutiossa nopeata, tunnissa siivottu hyvin. Eli kolmella oluella.
Ikkunoita en ennen lämpösiä kelejä viitsi availla.

Se ois huomenna ensimmäinen täysipainoinen työpäivä. Sitä kun pitää yhtäaikaa olla fyysisesti kykenevä, sulavapuheinen ja hauska, niin lautasella on aika monta asiaa joissa Melinda ei ole koskaan kokenut olevansa erityisen hyvä. Tai edes keskiverto.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.