Kävin Käsämän Trustivapaalla Bensiinillä tankkaamassa auton ja itseni.
Jatkuvasti Liberiassa. Tankkasitko ebolaa?
Kävin Käsämän Trustivapaalla Bensiinillä tankkaamassa auton ja itseni.
Jos töpselin ottaa pois, niin koko laite pitäisi ottaa pois, kun töpseli on sen verran iso ja modeemille varattu tila ahdas.![]()
Helpompi vetää jatkoroikka seinästä ukkosen tullessa, kuin jokainen piuha erikseen.
Harvemmin sitä jaksaa piuhaa vetää pesukoneesta, mikrosta, tiskarista ja jääkaapista ukkosen tullessa, vaikka samanlaisia sähkölaitteita nekin kuin joku kahvinkeitin, josta jaksaa vetää.
Harvemmin sitä jaksaa piuhaa vetää pesukoneesta, mikrosta, tiskarista ja jääkaapista ukkosen tullessa, vaikka samanlaisia sähkölaitteita nekin kuin joku kahvinkeitin, josta jaksaa vetää.
On ne vähän kalliimpia kuin kohvikone.
Kahavikone.
kohvikone.
Kahavikone.
Taidetaan nyt puhua eri asiasta.
Tarkoitin tällaista:
Näytä liitetiedosto 20969
Olen laittanut mm. subbarin tuollaisen taakse, kun se hurisee muuten kotiteatterin ollessa päällä ja sitä kun ei tarvitse aina käyttää. Uutiset menee hyvin ilman subbariakin.
Samoin ElisaViihteen poksi sekä ulkoiset kovalevyt on tuollaisen takana.
Olen elänyt uskossa
Tuo voisi toimia mun tapauksessa! Ensiksi varmaan kokeilen teippausta, kunhan saan käsiini jotain hyvää teippiä.
Asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu, mutta tuli mieleen, notta onko tuossa pistotulpassa olevassa katkaisijassa valo joka loistaa kirkkaana yöllä katonrajassa?
Ettei menis pistotulpan JA teippirullan ostoksi.
Ainakin vastaavan näköisissä jatkojohdoissa katkaisijan valo loistaa kirkkaana vain jos katkaisin on on-asennossa. Tässä skenaariossa virta on kai tarkoitus sammuttaa yön ajaksi.