Oliko Klingendahlin toisessa kerroksessa tämä?
Ei Pirkanmaalla lain.
Oliko Klingendahlin toisessa kerroksessa tämä?
Niin ja myötähäpeää sekä naurua aiheuttaa myös tapa millä ko. puljua johdetaan.Herranjumala noi Foxin televisio-ohjelman puhelinmyyjät on paskoja.
Tässä tovi sitten vierailin pitkästä aikaa ihkaoikean puhelinmyyntifirman tiloissa ja kuuntelin heidän käyttämiänsä spiikkejä. Paskoja olivat. Ehkä jopa paskempia kun näillä televisiosankareilla.
Tarjottiin mahdollisuus alallepaluuseen. En tarttunut.
Herranjumala noi Foxin televisio-ohjelman puhelinmyyjät on paskoja.
Niin ja myötähäpeää sekä naurua aiheuttaa myös tapa millä ko. puljua johdetaan.
Tässä menee mun raja: kolme ammattia johon en ryhdy - puhelinmyyjä, automyyjä, kiinteistövälittäjä.
Ennemmin syön kuraa. Sori.
Suotta multa anteeksipyydät valintojasi.
Moon miettinyt, että b2b myyjä IT-alalla voisi olla hyvä juttu. Mutta tiedä sitten...olen aika pitkään ollut "siiloutunut asiantuntija".Tässä menee mun raja: kolme ammattia johon en ryhdy - puhelinmyyjä, automyyjä, kiinteistövälittäjä.
Ennemmin syön kuraa. Sori.
Musta ei ole myyntihommiin. Olen parhaimmillani nuukailemassa hankintahommissa ja optimoimassa sitä puolta. Ostajan tms. hommat on mun alaani paremmin.
Vitun tinnitus. Korvat on soineet normaalia kovempaa parin päivän ajan ja kuumottaa ajatus siitä, että tämä jää tällaiseksi. Lähes 10 vuotta on korvat jo soineet, mutta viime vuosina tuskin olen edes noteerannut koko asiaa.
Mä oon parhaimmillani irlantilaisissa kansantansseissa.
Huomattu on. Ensi kerralla laita hyvä mies edes housut jalkaan jos AlaPispalassa aiot jortsuta.
Vitun tinnitus. Korvat on soineet normaalia kovempaa parin päivän ajan ja kuumottaa ajatus siitä, että tämä jää tällaiseksi. Lähes 10 vuotta on korvat jo soineet, mutta viime vuosina tuskin olen edes noteerannut koko asiaa.
Iskin oikean jalan varpaat takan kulmilla väijyneeseen tai olleeseen puunkantojärjestelmään, eli puukoriin. Sattui ja kirosin.
Oliko pärekori vai oikein metallinen? :eek!: