Älä tule paha kakka tule hyvä kakka.
Tulosten perusteella olen virallisesti välimallin jätkä. En paljasta tarkkaa lukemaa, mutta normaali arvo on välillä 10-38 nmol/l.
Tuo Pöhkön pihalla ja lähitienoolla tiedustellut hörhö. Olisiko sittenkin hörhö vaan? Uskaltaisiko / kehtaisiko normaali varas tehdä noin avointa tiedustelutoimintaa?
Lehtitietoja vastaavista tapauksista seuraamalla olen saanut kuvan, että nämä järjestäytyneet rikollisorganisaatiot vasta härskejä ovatkin.
Tiedustelijat ovat käyskennelleet jopa omakotitalojen ja mökkien pihoilla. Ovat huonolla englannilla sitten sönköttäneet jotakin ei-niin-kovin-uskottavaa kun isäntäväki on mennyt tiedustelemaan oudon kulkijan tarkoitusperiä.
Mua luultiin moiseksi, kun toissa kesänä hiippailin vanhoissa lapsuuden kesien maisemissa Somerolla. Mummoni ex-mökin naapuripariskunta tuli hyvin kurttuotsaisina ihmettelemään, että kukas. Tuntui, että eivät lämmenneet tarinalleni, vaikka ihan detaljejakin alueen silloisesta menosta viljelin. Enkä kyllä ihmettele lain.
Missä päin Someroa?
Trailer park?Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.
Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.
Leirintäalue Hovimäen välittömässä läheisyydessä Hirsjärven rannalla.