Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Poikavauva potkahti maailmaan keskiviikkona 15.7.15 klo 22:15.
Ihan hyvin meni kun meni käynnistykseen (tänään ois tullut 42 vko täyteen), nippanappa saatiin vielä vaimon mummun 91 vuotissyntymäpäivälle ulos.

P.S.
Mummukin on vielä elossa :D
Onnea!

Perusohje hauenkalastukseen:
Keväällä vihreä, kesällä sininen ja syksyllä vaikka punavalkoinen vaappu.
Pimeällä kiiltävä (messinki, hopea) lippa.

Uistimet on tehty niin, että sen uinti houkuttelee saalista. Itse ei kannata sen enempää venkoilla. Haukea kun kalastaa, niin kunhan ei kelaa liian nopeasti (hitaammin kuin ahventa tai lohta kalastaessa).

Olen samaa mieltä. Täytyy ostaa noita kalaoppaita, siis ihan ammattimiesten. Hyviä vinkkejä Salmiselta. :thumbup:

---

Luen itse shakkikirjoja. Haaste on mahdoton, mutta elämä on realismia. Elämä on koko ajan shakin peluuta.

:thumbup:
Bongasin just eilen, että Rostockissa ne taitaa lämmittää futisstadioninkin aurinkoenergialla. Kaikkea se saksalainen keksii.
http://bilder.t-online.de/b/48/81/10/26/id_48811026/920/tid_da/dkb-arena.jpg

Bremenissä tehtiin edellisen peruskorjauksen yhteydessä sama homma:

weserstadion_luftbild.jpg

->

ars4-9-45c4.jpg

Olen parina päivänä lähettänyt tiukkasanaista palautetta ja just äsken huomasin, että ihan väärään paikkaan.

Heko heko, pelle!

Pikkupoika Ykkösellä kyselee entiseltä merimieheltä onko se nähnyt neekeriä matkoillaan ja mitä kieltä se puhui?

Nokea ja kultaa
YLE TV1

(Suomi 1945, 87') O: Edvin Laine. N: Ansa Ikonen, E.Laine, Veli-Matti Kaitala, Ritva Åberg, Uuno Laakso. Kertomus kasvattivanhempiensa kaltoin kohtelemasta Risto-pojasta, joka löytää satamasta uskollisen ystävän. Mv.

Läheisessä pyörähuoltolassa on "töissä" ehta neeger'. En oo ikinä nähnyt sen tekevän yhtään mitään enkä kyllä puhuvankaan, joten en tiedä kielestään. Nojata se todistettavasti osaa erinäisiin objekteihin.

Turskahdin nauruun, kun Joni raportoi syövänsä KOKOlihakeittoa. :D:D

Kuvasta päätellen tosin keitossa oli nestettä, juureksia ja perunaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.