Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
On Mosse kokeillu ketoria/ketomexia? Mutsilla reumalääkkeenä ja toimii kuulemma. Itelläkin tuo ja toimii mullaki paremmin kuin muut.

Nietu. Pitää kokeilla. Sulfaa aikoinaan selkärankareumaan, muttei sopinut mulle. Proffessoori määräs sitten Buranaa kuureina tyyliin 6 x 400 mg /vrk.

Oonki ajatellu että osa kirjoittelee tänne hulppeassa lääketokkurassa.

Mä olen aina täysin skarppina ja tsempiinäd ISO ISO ISO ISOISOSÅ;SÖLL seuraavaksi he veivät näkkäriä koskenkorvan tehtaille ja mieltyneinä vasemmistolaaaaaaa r miks mun suussa kasvaa valtava kahdeksikko?

Mä olen aina täysin skarppina ja tsempiinäd ISO ISO ISO ISOISOSÅ;SÖLL seuraavaksi he veivät näkkäriä koskenkorvan tehtaille ja mieltyneinä vasemmistolaaaaaaa r miks mun suussa kasvaa valtava kahdeksikko?

"pallot päällekkäin"

Tekis mieli höpöttää vähän politiikkaa, mutta en tiedä mihin noista Yleinen politiikkajarna -toikeista olisi sopivin paikka. Vaikka jättäis nuo kaksi huumori-vaihtista huomiotta, jäis silti aivan liian monta vaihtoehtoa jäljelle. Ei helkkari kun tuli huonoa suomenkieltä tuohon eka virkkeen toiseen lauseeseen. "En tiedä mihin noista Yleinen politiikkajarna -toikeista olisi sopivin paikka"... ei helvetin helvetti. Vissiin vähän katkes ajatus kesken lauseen. Miten voi noin sössiä... huh huh. Parempi korjata tuo ennen kuin joku hoksaa ja irvailee.

Tekis mieli höpöttää vähän politiikkaa, mutta en tiedä mihin noista Yleinen politiikkajarna -toikeista olisi sopivin paikka. Vaikka jättäis nuo kaksi huumori-vaihtista huomiotta, jäis silti aivan liian monta vaihtoehtoa jäljelle. Ei helkkari kun tuli huonoa suomenkieltä tuohon eka virkkeen toiseen lauseeseen. "En tiedä mihin noista Yleinen politiikkajarna -toikeista olisi sopivin paikka"... ei helvetin helvetti. Vissiin vähän katkes ajatus kesken lauseen. Miten voi noin sössiä... huh huh. Parempi korjata tuo ennen kuin joku hoksaa ja irvailee.

Josko jokainen avaisi omansa ja kirjoittaisi vain omaansa niin vääriä mielipiteitä olisi vähempi.
Tai sitten ensin päätettäisiin kuka päättää ja kirjoittaa. Päättäjä voisi olla vaikkapa en mä tiijä, joku joka tietää.
Ai niin. Onhan tätä suorittamassa jo virallinen tiedonvälitys. Ei parane kenenkään olla erimielinen.

Josko jokainen avaisi omansa ja kirjoittaisi vain omaansa niin vääriä mielipiteitä olisi vähempi.
Tai sitten ensin päätettäisiin kuka päättää ja kirjoittaa. Päättäjä voisi olla vaikkapa en mä tiijä, joku joka tietää.
Ai niin. Onhan tätä suorittamassa jo virallinen tiedonvälitys. Ei parane kenenkään olla erimielinen.
Mutta ota nyt huomioon se, että burb tekee kirjoitus virheitä ja on pöhlö. Automaattisesti tämmöiset tyypit joutaa neloskerrokseen eli ö-mäppiosastolle. Käytännössä siis Albert Oili aloittamaan asiakeskusteluun nimeltään "Yleinen politiikkajarna". Siellä voi pöhlöillä ja mähmäillä vapaasti ilman, että joku asia kirjoittaja häiriintyy entistä pahemmin...heh...ja silleen siis.

Oliskohan semmoisella toikilla mitään mahdollisuutta selviytyä siistinä ja asiallisena jonka otsikko olisi jo lähtökohtaisesti kuuma peruna tyyliin "Monikulttuurisuus, islam, Suomen Sisu, rasismi, yms."?

Oliskohan semmoisella toikilla mitään mahdollisuutta selviytyä siistinä ja asiallisena jonka otsikko olisi jo lähtökohtaisesti kuuma peruna tyyliin "Monikulttuurisuus, islam, Suomen Sisu, rasismi, yms."?
Laitetaan tohon mukaan anarkstit vielä! Varmasti pysyisi, onhan täällä säällisiä keskustelijoita.

Laitetaan tohon mukaan anarkstit vielä! Varmasti pysyisi, onhan täällä säällisiä keskustelijoita.

Mähän olen itseni laskenut anarkistiksi aina. Vaan ne muut jotka pitää meteliä anarkismista, en mä heitä laskisi. Jokin tuittupäinen siellä on heitin saitilla, mikä lie sen nimi olikaan, joka hyvin kirjoittaa kyllä mutta ei pohdi asiaa pitemmälle.

Josko kokeilisi mitä selkä sanoo juoksulenkistä?:doubtful:

Takareisiin vetää jumia. No on ainakin mitä voivotella matkalla kun ajelee kotiinpäin.:o

Niin tarkoitinkin että paljaaltaan. Oluen ja opamoxien kanssa niistä tulee todella hyvä drinkki eli "Forumistin Vapaapäivä <3" niminen spesiaalidrinksu.

Resepti:
- 4 osaa panacodia
- 4 osaa opamoxia
- 6 olutta

Ainekset kaadetaan isoon kahden litran savituoppiin, sekoitetaan kunnes kiinteät ovat sulaneet. Avataan forum ja nautitaan nopeasti samalla kommentoiden eri toikkeihin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.