Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
ja kuuntelen avautumisisa.

Anna-Kaisa Hermunen kuuntelee avautumisia, miehet ei.

Fagerqvistin sanoin, vedä kuonoon heti jos joku alkaa länkyttää jostain tunteista tai kysy suoraan että "ootko sä joku homo, hä?".

Näin se menee, näin.

Kelatkaapa että muslimimiehellä saa olla neljä vaimoa...

Yritän saada kavereita pämppäämään, mutta "yllättäen" kaikilla taas menoja sovittuna... Aina kun ne kysyy mua niin mulle sopii, mutta kun mä pyydän niin ehkä 30% lähtee. Jos hyvin käy.

Kannattaisi siirtyä ihan vaan kalsarikännäykseen niin olisi aina 100 % halutusta osallistujamäärästä paikalla.

Taidan siirtyä takaisin lukemaan Iltalehteä. Olen lukenut jonkun aikaa Ilta-sanomien verkkosivustoa, mutta alkaa pikku hiljaa vituttamaan jokapäiväiset Bull Mentula jutut. Tod näk miehellä alkaa syksyllä Nelosella tai Livillä tai jollain muulla paska kanavalla oma ohjelma ja sen vuoksi miestä on hypetetty koko kesä.

Olen varmaan menettänyt paljon, kun ei nimi sano mitään.

Tossa kuva.
Korvasieni.jpg

Taidan siirtyä takaisin lukemaan Iltalehteä. Olen lukenut jonkun aikaa Ilta-sanomien verkkosivustoa, mutta alkaa pikku hiljaa vituttamaan jokapäiväiset Bull Mentula jutut. Tod näk miehellä alkaa syksyllä Nelosella tai Livillä tai jollain muulla paska kanavalla oma ohjelma ja sen vuoksi miestä on hypetetty koko kesä.
Mitäpä jos et lukis kumpaakaan?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.