Antsa Rieppo
Well-known member
Haista sinäkin paska.
No mutta eikös nykyään ole vaikeampaa päästä amikseen kuin lukioon?
Erinomainen neuvo. Tohtorisihmisiäkin fiksumpi on se joka menee rikkaisiin naimisiin ilman avioehtoa.
oppimisvaikeus ja hahmottamisvaikeus, keskittymisvaikeus liittyen niihin yms lista on loputon,
Joni miksi mä olen sulle "lutu"![]()
Matkalla sun luo toiveenaan päästä saatille.
Hä? Mitä? Sori, nukuin ja tulin pari tuntia sitten töihin...Cmoon oikeesti.
Lätkähtikö ponnahdusikkuna-ruutuun "Olisiko sinulla hetki aikaa antaa palautetta?" vai ihan henk.koht. pyysivät?Yle Urheilu:n nettisivu kinusi multa palautetta. Annoin paljon positiivista palautetta koska uutisoivat (vissiin ainoana mediana Suomessa) Palttalan Spa:n 24h kisan voitosta.
Nyt, mun ansiosta, Yle alkaa uutisoimaan GT-sarjoja enemmänkin ja pian massat on mukana ja sarjojen suosio nousee ja suomalaiset menestyvät paremmin ja katso, Suomi nousee taantumasta.
Lätkähtikö ponnahdusikkuna-ruutuun "Olisiko sinulla hetki aikaa antaa palautetta?" vai ihan henk.koht. pyysivät?
Ei astianpesukone, vaan Fag Erholm.Kernaasti olisin kyllä nukkunutkin, vaan astianpesukone / viemäri piti taas perkeleellisen äännähdyksen ja herätti.
Lieneekö kirottu? On se varmaan.
Burbin mukaan la/su välisenä yönä tuli kirkas valo ja sen jälkeen ruumiistapoistumiskokemus, jonka yhteydessä tämä gallup tehtiin.
MINULLA ON ATOMEITA NAAMASSA!